TvåBlirTre

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Jacquline - 19 mars 2010 11:47

Varför är inte bitarna i en 200 g marabou chokladkaka lika små som i 100 grammaren? Det finns precis lika många bitar i en 200g som i 100g, bara det att dem är dubbelt så stora, men vadå, jag delar väl inte dem så de blir dubbelt så många bara för det, och inte äter jag färre bitar heller. Alltså går det lika fort att trycka i sig, jag känner lika mycket smak men utan att märka det så har jag fått i mig dubbelt så mycket.. Illa ;/ Gör bitarna i maraboukakorna lika stora! Ska jag starta en facebook grupp som heter ;)


Ja ni, det var dagens i-landsproblem :) Kom nyss hem från skolan nu iallafall, ska nog lägga mig och sova, trött som.. fortfarande en gnu antar jag. Sov riktigt illa i natt, drömt de råaste, äckligaste, vidrigaste drömmarna i världshistorien. Fyy, tänker inte gå in närmare på det för jag blir spyfärdig bara jag tänker på det. Men de var i råhet som saw-filmerna fast med personer man älskar och tycker om. Och i varje otäck händelse så hade mina försäkringskassan-papper en viss roll, och den rostiga gamla nyckeln som sitter i källardörren. Drömtydare, någon? ;)

Om det skulle hjälpa så höll jag på att låsa in mig själv med den där nyckeln i ett kolsvart rum fullt med spindlar och äckel, utan fönster i källaren igårkväll när jag var ensam hemma. Och inte nog med att man drömmer hemskt så hade pappa troligen vart o öppnat källardörren i natt så den stog på glänt i morse, så varenda gång jag vaknade ur drömmen så hör man en gnisslande dörr som står och slår, det är ju den behagliga känslan man vill ha just då :P


Ne sova var det, sen en hetdusch och mat. Förresten var det någon som frågade om inte magen var tung att gå runt med. Och jo det börjar kännas lite påfrestande ibland. Men väldigt tungt tycker jag inte de är, den har ju växt lite hela tiden under 8 månader så jag tror kroppen lär sig att bära upp den suksetivt, det är ju inte så att den ploppar upp på en dag som tur e :)


Puss och Hej!

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards