TvåBlirTre

Direktlänk till inlägg 24 juli 2010

God morgon då :)

Av Jacquline - 24 juli 2010 10:40

Jag hade en liten förhoppning om att få lite sovmorgon idag eftersom Lowe sov typ 1 timma, max 2 på hela dagen igår och somnade inte förän 23.30 Som sagt fick han agera modell på eftermiddagn, och han visade sin bästa sida. Så nöjd så :D Sen på kvällen åkte vi till Östra stranden och spelade minigolf med Kim och Sandra. Skämms över mig själv, vart tog mina golfskickligheter vägen??? :O Det var väl banorna det var fel på..


Men mycket friskluft och jättelite sömn så tänkte jag nu sover han som en stock hela natten och lääänge. Men nejdå, klockan 5 i vanlig ordning så vill den där jävliga fisen ut som man måste hjälpa honom med. Jaja såå är det, och när man väl kommit upp så är det faktisk väldigt skönt att komma upp i tid. Går ju inte upp klockan 5, ligger kvar ett par timmar och myser och halvsover, leker lite i mellanåt :)


Yes yes, idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på, jag är redan rastlös så något får jag försöka hitta på. Annars blir det som igår "RÖR MIG INTE, TILLTALA MIG INTE, KOM INTE NÄRA MIG!". Och så vill vi inte ha det ;) Nu ska jag busa med min lilla prins!<3

  

 
 
Ingen bild

Farmor Anne

24 juli 2010 13:51

Jösses vilken go bild, en riktig karamell.

 
Linnea - Mamma till Matheus

Linnea - Mamma till Matheus

25 juli 2010 12:48

Okej, tack så mycket för din åsikt! :)

http://mammalicious.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lior

26 juli 2010 18:39

Han är en riktig charmnisse på bild ju ^^

Eyy använder han napp?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacquline - 6 augusti 2010 23:23

Framöver så kommer jag att skriva på http://mammatilllowe.blogg.se istället, hoppas ni fortsätter att läsa!!! :D<3 ...

Av Jacquline - 29 juli 2010 19:46

Jaha då rinner tårarna igen.... men det får bli så här nu, jag orkar inte kämpa mer, tyvärr. Det är väl ingen hemlighet och i morgon vet alla ändå. Jag och Lowe kommer flytta till pappa tills de att jag och Lowe hittar en egen lägenhet. Självklart ho...

Av Jacquline - 29 juli 2010 10:55

Oh vilken kreativ morgon :) Gick upp klockan 8 efter att ha legat och snackat med min lilla prins i sängen någon timma. Insåg att det inte fanns nått att äta till frukost så tänkte baka scones. Insåg att det varken fanns mjölk eller smör så sprang bo...

Av Jacquline - 28 juli 2010 20:38

Så nu har min duktiga prins blivit vaccinerad, han fick till ett litet tjut men sen blev han tyst när jag tog upp honom. Jag ville dock inte se så jag gick där i från, började ju nästan gråta av att gå in i rummet haha, jag är lite larvig men sprutor...

Av Jacquline - 28 juli 2010 10:37

Hej igen!! Jag och Lowe har varit hos pappa några dagar, där av min kassa uppdatering. Har inte mått nå vidare bra så har inte haft någon ork. Idag ska iallafall Lowe till BVC och få sin 3 månadersvaccin, usch hoppas att han inte blir allt för f...

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards