TvåBlirTre

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Jacquline - 13 mars 2010 12:34

Blir jobb ikväll, jag vet inte direkt om jag jublar över att springa upp och ner för trappor och städa meen det får gå. Oj vad skäll jag kommer få nu. Det räcker med att jag tänker trappa så ryter folk åt mig, Förlåt.. ;(


Jaja sitter och kollar runt på babykläder, jag är i vecka 34 och har inte köpt ett ända plagg, jag kan inte låta bli att vara lite stolt över mig själv ^^ Jag hade fått för mig att jag hade massa kläder eftersom jag fick bebisprylar i adventskalendern i julas, men när jag plockade upp och kollade så var det mest strl 62-68, och sån bjässe lär jag inte få ;P Vilken tur jag hade då, finns inget roligare än bebiskläder, dock vet jag att dem växer i rasande takt så ska inte köpa så himla mycket i minsta storek iallafall, och inte jättedyrt heller. Men hittade en himla bra sida med skitfina kläder för riktigt bra priser, ni kan kolla in här. Dessutom bra kvalitet eftersom det är samma märke (Danska Pippi) som jag fått på de andra kläderna och sen är det kläder som inte resten av BB kommer ha på sig som det hade vart att handla på Lindex eller H&M. Det finns jätte mycket fina kläder där med men ALLA har dem, de är lite trist :/

   

Nu ska jag gå och göra mig iordning :) Kram och Puss! 

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards