TvåBlirTre

Direktlänk till inlägg 13 juli 2010

Det brinner!!!!!

Av Jacquline - 13 juli 2010 08:01

Nuu vet jag hur man väcker Mick och får honom att vakna på riktigt! DET BRINNER!!!! *rusk rusk rusk* hahahahaha herre gud vad pinsamt störd jag är.. Snacka om att tala först och tänka sen. Vaknade i natt och det var ett j*vla oväder, regnet  öste, och då menar jag öste och åskan var precis ovanför oss. Blixtrade och åskade exakt samtidigt och det dånade nått fruktansvärt. Jag brukar gilla åska, det är mysigt men det där va riktigt otäckt, usch! I vilket fall så vaknade jag runt 2 på natten kanske och såg att det "flammade" från barnrummet haha (troligen blixt) men min första tanke va "det brinner" så jag flög upp i sängen och innom 2 sekunder hade jag nog redan en plan över hur vi skulle ta oss ur huset. Med en puls på 200 så ruskade jag om Mick och sa att det brann. Han fick smått panik och gick upp och kollade... Det brinner inte.... Jisses.


Jaja det var ju bra att det inte brann iallafall, sen var det ju lite onödigt av mig att skrämma upp alla andra men äsch, nu vet jag hur man får upp honom. Idag blir det nog inte heller något speciellt för vår del skulle jag tro, blir kanske en liten promenad senare när Lowe ska sova :) Nu blir det frukost. Puss på er!

 
 
Ingen bild

Lior

13 juli 2010 13:38

haha, väldifgt smidigt xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacquline - 6 augusti 2010 23:23

Framöver så kommer jag att skriva på http://mammatilllowe.blogg.se istället, hoppas ni fortsätter att läsa!!! :D<3 ...

Av Jacquline - 29 juli 2010 19:46

Jaha då rinner tårarna igen.... men det får bli så här nu, jag orkar inte kämpa mer, tyvärr. Det är väl ingen hemlighet och i morgon vet alla ändå. Jag och Lowe kommer flytta till pappa tills de att jag och Lowe hittar en egen lägenhet. Självklart ho...

Av Jacquline - 29 juli 2010 10:55

Oh vilken kreativ morgon :) Gick upp klockan 8 efter att ha legat och snackat med min lilla prins i sängen någon timma. Insåg att det inte fanns nått att äta till frukost så tänkte baka scones. Insåg att det varken fanns mjölk eller smör så sprang bo...

Av Jacquline - 28 juli 2010 20:38

Så nu har min duktiga prins blivit vaccinerad, han fick till ett litet tjut men sen blev han tyst när jag tog upp honom. Jag ville dock inte se så jag gick där i från, började ju nästan gråta av att gå in i rummet haha, jag är lite larvig men sprutor...

Av Jacquline - 28 juli 2010 10:37

Hej igen!! Jag och Lowe har varit hos pappa några dagar, där av min kassa uppdatering. Har inte mått nå vidare bra så har inte haft någon ork. Idag ska iallafall Lowe till BVC och få sin 3 månadersvaccin, usch hoppas att han inte blir allt för f...

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Skapa flashcards