TvåBlirTre

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Jacquline - 5 mars 2010 08:42

Go morron! Jag flyger fram, känns som överskottsenergi. Det var inte igår man hade den känslan!! Dagen börjar toppen i alla fall, vaknar tillsammans med älsklingen, men han skulle till jobbet så jag sov vidare, drömde massa skumma bebisdrömmar. Han hade sparkat ett hål i magen så jag hade en liten fot som stack ut mitt på magen, så ringde jag till förlossningen och frågade om det var normalt. Och det var det, tydligen en jättevanlig händelse ;) Haha jaja vaknade runt 8 igen av att solen sken mig rätt i ansiktet :) Och ledig är man! Vet inte riktigt vad jag ska ägna min dag åt men jag hittar väl på nått, skulle behöva göra klart en filmrecension i svenskan. Sen vet jag inte om jag skulle börja fundera på det där förlossningsbrevet som min barnmorska tjatar om. Jag skulle skriva ner massa om hur jag ville ha det och vad jag ville undvika. Tills nästa gång vi sågs, vilket är typ på måndag eller tisdag tror jag ,så skulle vi prata igenom det. Grejen är den är att jag inte har en aning, och jag fattar inte hur jag ska kunna ha en aning. Jag har aldrig vart med om det tidigare, jag vet inte vad som "ingår". Lättare om man vart med om det och vet vad man saknade från förra gången osv.. Lite synd är också att våran föräldrarkurs börjar inte förän jag är i vecka 37-38 nånting, sista kursdagen är 2 dagar innan den beräknade födseln?? Tycker de flesta gått den innan vecka 35, men antar att det har att göra med hur många föräldrar det finns. Kanske inte är så många som är beräknade samma vecka som mig.. Jaja jag får väl läsa på lite, det ända jag vet är att jag bara vill ha lustgas, inga andra bedövningar!


Men nu ska jag gå upp och äta lite frukost och hälla i mig min obligatoriska liter te! Puss & Kram



Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards