TvåBlirTre

Direktlänk till inlägg 13 juli 2010

Varför???

Av Jacquline - 13 juli 2010 12:08

Kan någon förklara för mig varför jag ska följa dig på bloglovin om du följer mig eller varför jag ska kommentera dig så får jag en kommentar tillbaka? Jag förstår inte, jag börjar nog bli en gammal och grå torrboll men jag gör så här att jag följer dig via bloglovin om jag tycker du är bra och jag antar att du följer mig om du tycker jag är bra. Inte bara för att jag följer dig? Jajajaja man kommer högre upp i rang om man har många prenumenanter men du får ju inte fler läsare för jag trycker ju ändå på markerad som läst. Och kommentarer är jättekul att få men inte om du hittar på nått bara för att du måste eller vill ha en kommentar själv? Det är kul med många prenumenanter oxå men det är ju för att jag antar att dem gillar min blogg.


Haha jag låter som världens bittraste människa idag, det är jag inte :D Jag förstår bara inte riktigt meningen med detta. De flesta är ju något yngre och ja, jag har oxå vart 14. För inte allt för många år sedan men ändå. Om jag får din barbie-ken så får du min barbie-häst?

 
 
Ingen bild

mamma

13 juli 2010 13:29

Du skulle ALDRIG bytt bort Din Barbiehäst..... om d inte var mot en ännu finare häst då förstås ;)
Puss puss

 
Fiona

Fiona

13 juli 2010 14:57

Tror att många vill ha kommentarer, för då kan man hamna på mest aktiva listan, iaf på blogg.se ;)

http://lovefiona.blogg.se

 
Jenny

Jenny

18 juli 2010 21:17

Vet du? Ditt inlägg? Jag har funderat.
Jag har ju en del som läser min blogg, men jag är faktiskt inte intresserad av alla som läser min.

Jag har ju värkar och varit trött och du vet ju hur vi har det. jag läser ofta andras men haft svårt att ligga och skriva osv.. En del som följer mig deras bloggar gillar jag, andras inte alls. Jag följer bloggar där de som har den inte följer min. Det är så det är. Om alla la till alla så skulle hela systemet paja..

Man vill inte byta bokmärken med alla:)
Men jag gillar din. Så fort lilltjejen tittat ut och om det går bra osv ska jag sortera in dig bland mina prenumeranter så snart jag bara kan.

Tidelidou!

http://ladyj112.xpy.se

 
Jenny/ladyj112

Jenny/ladyj112

18 juli 2010 21:19

Flåt värkarna gjorde mig virrig, ta bort det.

Vi menade samma sak.

Flåt :)

http://ladyj112.xpy.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacquline - 6 augusti 2010 23:23

Framöver så kommer jag att skriva på http://mammatilllowe.blogg.se istället, hoppas ni fortsätter att läsa!!! :D<3 ...

Av Jacquline - 29 juli 2010 19:46

Jaha då rinner tårarna igen.... men det får bli så här nu, jag orkar inte kämpa mer, tyvärr. Det är väl ingen hemlighet och i morgon vet alla ändå. Jag och Lowe kommer flytta till pappa tills de att jag och Lowe hittar en egen lägenhet. Självklart ho...

Av Jacquline - 29 juli 2010 10:55

Oh vilken kreativ morgon :) Gick upp klockan 8 efter att ha legat och snackat med min lilla prins i sängen någon timma. Insåg att det inte fanns nått att äta till frukost så tänkte baka scones. Insåg att det varken fanns mjölk eller smör så sprang bo...

Av Jacquline - 28 juli 2010 20:38

Så nu har min duktiga prins blivit vaccinerad, han fick till ett litet tjut men sen blev han tyst när jag tog upp honom. Jag ville dock inte se så jag gick där i från, började ju nästan gråta av att gå in i rummet haha, jag är lite larvig men sprutor...

Av Jacquline - 28 juli 2010 10:37

Hej igen!! Jag och Lowe har varit hos pappa några dagar, där av min kassa uppdatering. Har inte mått nå vidare bra så har inte haft någon ork. Idag ska iallafall Lowe till BVC och få sin 3 månadersvaccin, usch hoppas att han inte blir allt för f...

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Skapa flashcards