TvåBlirTre

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Jacquline - 7 mars 2010 02:10

Hej hopp mitt i natten :) Ligger här och är precis hur trött som helst, men har försökt sova i 2 timmar och det är lixom totalt omöjligt verkar det som. Har på nått sätt hakat upp mig på min varma kudde som jag ligger och vänder på varje minut för att få den kall.. suck..


Jaja sånt är livet, passar på att svara på en kommentar jag hade fått då. Någon undrade varför jag bara vill ha lustgas under förlossningen och om de andra är farliga.

Och nej det är inte farligt med andra metoder, men när jag pratat med min barnmorska tidigare om bedövningar så frågade jag just varför man inte bara kunde ta alla metoder som fanns. Tänkte att det måste ju finnas nått lurt med det eftersom annars hade väl alla som föder barn bara tryckt i sig massa bedövning? :P Och då fick jag förklaringen att de flesta bedövningar kan förlänga förlossningen eftersom de påverkar musklerna och alltså blir det inte så lätt att krysta. Plus att man då kan behöva ta till andra hjälpmedel för att få ut bebisen då man inte klarar att krysta ut han själv.  Så, därför vill jag försöka klara mig med lustgas :)


Nähä gott folk, nu ska jag försöka sova igen, Natti kramar!

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards