TvåBlirTre

Direktlänk till inlägg 28 juli 2010

Bilder från fotografering

Av Jacquline - 28 juli 2010 10:37

Hej igen!! Jag och Lowe har varit hos pappa några dagar, där av min kassa uppdatering. Har inte mått nå vidare bra så har inte haft någon ork.


Idag ska iallafall Lowe till BVC och få sin 3 månadersvaccin, usch hoppas att han inte blir allt för förtvivlad :( Lilla älskling! Sen ska jag göra ett nytt försök med synundersökningen, hon hade ju semester förra veckan när jag var in.


Har förresten fått bilderna som Ottilia tog på Lowe så här får ni en uppsjö av bilder på min prins!

          

 
 
Ingen bild

Amanda

28 juli 2010 14:38

Så fina dom blev :D ottilia är väekligen en kanonbra fotograf (Y)

 
Marianne

Marianne

28 juli 2010 20:01

Hej.Vilken liten sötnos! Jag har skrivit ett inlägg om unga föräldrar, och det skulle vara jätteroligt med lite synpunkter från någon som kanske kan identifiera sig lite med det jag skrivit. Titta gärna in på min blogg!

http://aianne.blogg.se/2010/july/unga-foraldrar.ht

 
Anne-Marie/mormor/gammelmormor

Anne-Marie/mormor/gammelmormor

31 juli 2010 10:04

Gullprinsen! Så stor han har blivit! Kram till er båda!

http://tantgul60plus

 
Ingen bild

Lior

2 augusti 2010 23:09

Otroligt fina bilder, han är en riktig poseare ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacquline - 6 augusti 2010 23:23

Framöver så kommer jag att skriva på http://mammatilllowe.blogg.se istället, hoppas ni fortsätter att läsa!!! :D<3 ...

Av Jacquline - 29 juli 2010 19:46

Jaha då rinner tårarna igen.... men det får bli så här nu, jag orkar inte kämpa mer, tyvärr. Det är väl ingen hemlighet och i morgon vet alla ändå. Jag och Lowe kommer flytta till pappa tills de att jag och Lowe hittar en egen lägenhet. Självklart ho...

Av Jacquline - 29 juli 2010 10:55

Oh vilken kreativ morgon :) Gick upp klockan 8 efter att ha legat och snackat med min lilla prins i sängen någon timma. Insåg att det inte fanns nått att äta till frukost så tänkte baka scones. Insåg att det varken fanns mjölk eller smör så sprang bo...

Av Jacquline - 28 juli 2010 20:38

Så nu har min duktiga prins blivit vaccinerad, han fick till ett litet tjut men sen blev han tyst när jag tog upp honom. Jag ville dock inte se så jag gick där i från, började ju nästan gråta av att gå in i rummet haha, jag är lite larvig men sprutor...

Av Jacquline - 24 juli 2010 10:40


Jag hade en liten förhoppning om att få lite sovmorgon idag eftersom Lowe sov typ 1 timma, max 2 på hela dagen igår och somnade inte förän 23.30. Som sagt fick han agera modell på eftermiddagn, och han visade sin bästa sida. Så nöjd så :D Sen på kväl...

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards