TvåBlirTre

Direktlänk till inlägg 14 juli 2010

Lite nytta!

Av Jacquline - 14 juli 2010 15:45

Idag har jag iallafall gjort något vettigt, sköööönt! Började med en promenad vid 9 tiden, så otroligt skönt det var ute då, måste vi fortsätta med. Tycker nog dock inte Lowe men....jaja. Sen var jag ju som sagt på MVC, gick mest igenom förlossningen och hur jag mått och lite sånt. Efter det ringde jag till pappa och undra om han ville vara barnvakt en liten stund då jag behövde skriva ut massa papper på biblioteket och Lowe var inte den nöjdaste killen på jorden. Men pappa hjäpte mig gjärna så nu har jag fixat namnbyte, bostadsbidrag och köplats åt Lowe på dagis. Tyvärr så verkar kötiden vara på 1,5 år ungefär där jag vill ha in honom, men det är ålder och könförtur så det beror väl på lite. Hoppas hoppas hoppas!! Em montessori förskola som verkar vara kanon. Får för säkerhetsskull försöka hitta några alternativ, hemskt gärna montessori. Efter det bjöd pappa lite glass i värmen sen gick jag och Lowe hemmåt igen. Och nu ligger han så nöjt i soffan och agerar nakenfis :)

Där ligger dem gott minsann :) Myspys <3

 
 
Ingen bild

Lior

14 juli 2010 17:18

haha , så sött foto ^^

 
Ingen bild

Sofia

15 juli 2010 23:22

Namnbyte??! Ska du byta namn?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacquline - 6 augusti 2010 23:23

Framöver så kommer jag att skriva på http://mammatilllowe.blogg.se istället, hoppas ni fortsätter att läsa!!! :D<3 ...

Av Jacquline - 29 juli 2010 19:46

Jaha då rinner tårarna igen.... men det får bli så här nu, jag orkar inte kämpa mer, tyvärr. Det är väl ingen hemlighet och i morgon vet alla ändå. Jag och Lowe kommer flytta till pappa tills de att jag och Lowe hittar en egen lägenhet. Självklart ho...

Av Jacquline - 29 juli 2010 10:55

Oh vilken kreativ morgon :) Gick upp klockan 8 efter att ha legat och snackat med min lilla prins i sängen någon timma. Insåg att det inte fanns nått att äta till frukost så tänkte baka scones. Insåg att det varken fanns mjölk eller smör så sprang bo...

Av Jacquline - 28 juli 2010 20:38

Så nu har min duktiga prins blivit vaccinerad, han fick till ett litet tjut men sen blev han tyst när jag tog upp honom. Jag ville dock inte se så jag gick där i från, började ju nästan gråta av att gå in i rummet haha, jag är lite larvig men sprutor...

Av Jacquline - 28 juli 2010 10:37

Hej igen!! Jag och Lowe har varit hos pappa några dagar, där av min kassa uppdatering. Har inte mått nå vidare bra så har inte haft någon ork. Idag ska iallafall Lowe till BVC och få sin 3 månadersvaccin, usch hoppas att han inte blir allt för f...

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards