TvåBlirTre

Direktlänk till inlägg 13 juli 2010

Uttråkad

Av Jacquline - 13 juli 2010 10:13

Jag är uttråkad och svettig. Men klaga ska jag inte göra, jag kan ju hitta på nått om jag vill, inte är det nån som har bundit fasst mig här inte! Men jag känner inte för att gå ut, det är inte mysigt nånstans. Byggarbetsplats, bilar, stora vägar, asfalt, asfalt, asfalt.... Jag har aldrig velat flytta så mycket som jag vill nu. Ge mig natur, lugn och ro, trygghet, grönska! Ska vi se det från den ljusa sidan så har jag nära till stan, mamma, affären... ja. Men det ända som lockar där är väl mamma, resten skippar jag gärna. Hade jag bott i skogen hade jag väl klagat på att det var långt till allt det där visserligen. Men jag vill vill vill komma utanför. Men jag vet att jag ska vara nöjd, vi har trots allt en egen bostad, får vara glad för det för tillfället!


Imorgon måste vi iallafall ta oss ut för då ska vi på efterkontroll på MVC, bra de. Måste ha nått att göra annars tar jag mig inte ut. I alla fall så ska vi väl bara prata om hur det gått antar jag, och preventivmedel. Fast det har jag redan, dock tänker jag inte ta ett enda piller till av den dyngan, uscha. Såna bivärkningar (tror ja). Blödningar från niagrafallen jämt och ständigt. Säkra p-piller? Tro jag de, blir inte många barn gjorda i blodbad? Och sur så in i satan! Tappar toffsar med hår.. Googlade på dem och det ända som kom upp var forum med kvinnor som sa "Aldrig mer!". Jag säger det samma. Väck med skräpet tack! Dock vet jag inte vad alternativet är eftersom jag ammar.. spiral kanske, får höra imorn..

        




Min skrutt, är ett par som sagt att vi är lika. Kan jag inte hålla med om, han är ju sååå tokigt söt!! :) Fast jo faktiskt, fick ju plocka fram mina fotoalbum igen och visst är vi lika, väldigt lika till och med! Förrutom att Lowe inte inte har lika fotbollsrunt ansikte som mig :P Där är han lik sin pappa :)

 
 
sanna

sanna

13 juli 2010 10:49

Jag har p-stav och jag är såå nöjd!
De sätter den i armen :P Man har den i tre år och jag har inte blödit ett dugg :)
Tappa hår gör många efter förlossningen, jag tappade mycket hår i några månader, men när han var runt ett halvår slutade det :D

http://leosmamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacquline - 6 augusti 2010 23:23

Framöver så kommer jag att skriva på http://mammatilllowe.blogg.se istället, hoppas ni fortsätter att läsa!!! :D<3 ...

Av Jacquline - 29 juli 2010 19:46

Jaha då rinner tårarna igen.... men det får bli så här nu, jag orkar inte kämpa mer, tyvärr. Det är väl ingen hemlighet och i morgon vet alla ändå. Jag och Lowe kommer flytta till pappa tills de att jag och Lowe hittar en egen lägenhet. Självklart ho...

Av Jacquline - 29 juli 2010 10:55

Oh vilken kreativ morgon :) Gick upp klockan 8 efter att ha legat och snackat med min lilla prins i sängen någon timma. Insåg att det inte fanns nått att äta till frukost så tänkte baka scones. Insåg att det varken fanns mjölk eller smör så sprang bo...

Av Jacquline - 28 juli 2010 20:38

Så nu har min duktiga prins blivit vaccinerad, han fick till ett litet tjut men sen blev han tyst när jag tog upp honom. Jag ville dock inte se så jag gick där i från, började ju nästan gråta av att gå in i rummet haha, jag är lite larvig men sprutor...

Av Jacquline - 28 juli 2010 10:37

Hej igen!! Jag och Lowe har varit hos pappa några dagar, där av min kassa uppdatering. Har inte mått nå vidare bra så har inte haft någon ork. Idag ska iallafall Lowe till BVC och få sin 3 månadersvaccin, usch hoppas att han inte blir allt för f...

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards