TvåBlirTre

Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

Kreativ start

Av Jacquline - 29 juli 2010 10:55

Oh vilken kreativ morgon :) Gick upp klockan 8 efter att ha legat och snackat med min lilla prins i sängen någon timma. Insåg att det inte fanns nått att äta till frukost så tänkte baka scones. Insåg att det varken fanns mjölk eller smör så sprang bort med Lowe och handlade det. Hade lika gärna kunnat köpa bröd då ju men äsch. Satte igång med fetaost-scones bakandet. Baka med en trött bebis... det finns väl en anledning till att det är just kvinnor som kan göra flera saker samtidigt ^^ Jaja tusan så gott i alla fall, nybakt bröd borde man ha varje morgon!


Vet inte riktigt vad som händer idag, funderar på att dra ner på stan, marinfestivalen börjar ju idag. Alltid trevligt när det händer något utöver det vanliga. Så man får väl passa på! funderar oxå på att gå till simhallen och kolla om drop-in babysimmet har uppehåll nu på sommaren. Jag hade velat gå på babysim med Lowe så att man verkligen har någon fast aktivitet om veckorna. För nu ska jag strukturera upp mitt liv, och framför allt skaffa mig ett liv!! Skaffa nya vänner!! Inte bara sitta här hemma i ensamheten och ruttna bort. Lowe blir större och större och man kan hitta på mer och mer. Ska försöka komma iväg på öppna förskola nu när höstterminen kommer igång och som sagt hoppas jag att babysim är populärt. Men känner att jag vill testa först innan jag lägger 800 spenn på en termin och så tycker han inte ens om det.


Men nu har min plutt vaknat, ligger och flinar åt mig, jäkla datanörd tänker han ^^ Puss Puss!

 
 
Ottilia

Ottilia

29 juli 2010 11:40

Du borde gå ner och kika på när Melissa Horn spelar ikväll (18.30 eller 19.00 eller när det nu var). :D Om man nu gillar den slags musiken :>

http://www.lindellottilia.blogg.se

 
sanna

sanna

29 juli 2010 20:18

Vi kan ju ses något när vi åker ner ibland, om du vill :)

http://leosmamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacquline - 6 augusti 2010 23:23

Framöver så kommer jag att skriva på http://mammatilllowe.blogg.se istället, hoppas ni fortsätter att läsa!!! :D<3 ...

Av Jacquline - 29 juli 2010 19:46

Jaha då rinner tårarna igen.... men det får bli så här nu, jag orkar inte kämpa mer, tyvärr. Det är väl ingen hemlighet och i morgon vet alla ändå. Jag och Lowe kommer flytta till pappa tills de att jag och Lowe hittar en egen lägenhet. Självklart ho...

Av Jacquline - 28 juli 2010 20:38

Så nu har min duktiga prins blivit vaccinerad, han fick till ett litet tjut men sen blev han tyst när jag tog upp honom. Jag ville dock inte se så jag gick där i från, började ju nästan gråta av att gå in i rummet haha, jag är lite larvig men sprutor...

Av Jacquline - 28 juli 2010 10:37

Hej igen!! Jag och Lowe har varit hos pappa några dagar, där av min kassa uppdatering. Har inte mått nå vidare bra så har inte haft någon ork. Idag ska iallafall Lowe till BVC och få sin 3 månadersvaccin, usch hoppas att han inte blir allt för f...

Av Jacquline - 24 juli 2010 10:40


Jag hade en liten förhoppning om att få lite sovmorgon idag eftersom Lowe sov typ 1 timma, max 2 på hela dagen igår och somnade inte förän 23.30. Som sagt fick han agera modell på eftermiddagn, och han visade sin bästa sida. Så nöjd så :D Sen på kväl...

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Skapa flashcards