TvåBlirTre

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Jacquline - 12 mars 2010 22:57

Vilken underhållande kväll... icke! Älskling skulle egentligen kommit och hämtat mig men bilen kände tydligen inte för det, så gav helt enkelt fan i att starta :) Jag får nöja mig med att sitta och tetas med magen, för en gång skull får man lite reaktioner från lillen. Leksen idag :) Eller så tycker han bara att jag är fruktansvärt jobbig.. neee klart han inte tycker, mammas pojke ^^


Jaja annars har jag ägnat mig åt Let's Dance och Solsidan. Let's dance.. det är nästan så man börjar gråta nu alltså, Willy! Skicka hem fanskapet, det är en danstävling! Ingen charmtävling, jag skulle ju inte vilja påstå att han är speciellt charmig för den delen heller men. Men som tur var var det i alla fall Molly som åkte ut, annars hade jag slutat titta, sorgligt ju haha :P


Resten av dagen har jag bara gått hemma, pluggat massor, duktigt duktigt ^^ Även beställt den berömda babyboxen, får gå och hämta ut den nästa vecka :) Och pratat med försäkringskassan, försökt få en lite klarare bild av det hela. Vet inte om jag blev så mycket klokare men men, försäkringskassan är väl inte till för att man ska känna sig klok vad jag har förstått. Papper hit och papper dit, ansökning om det ena och det andra. Helt yr i huvvet.


Nu ska jag ta och försöka sova. Puss Puss!

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards