TvåBlirTre

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Jacquline - 2 mars 2010 09:20

Solen skiner och fåglarna kvittrar, wiiie :D Vår på G.. risken när det ser ut på det här viset är att det oftast är ruggigt kallt utanför dörren, men de bryr vi oss inte om för tillfället ;)


Lite seg uppdatering på sistone känner jag men jag har inte haft lust och ork och jag har helt enkelt inte haft något vettigt att skiva om. Jag går runt i min bubbla och tiden går allmänt seegt frammåt. Den här snödepressionen förvandlar mig till en robot som mest går på rutin känns det som. Förrutom de dagar som jag får mina ryck och för för mig att rycka upp mig, men nästa dag har man ramlat ner i sin dvala igen. Slut på de, vår på gång, solen skiner! Snart dax att caba ner! När det når 10+.. Jag börjar förstå tjusningen faktiskt, vilket jag absolut inte gjorde när jag var yngre. Kom ihåg att mammas 10 graders regel för att åka ut och köra nedcabbat var en mardröm för att de var så satans kallt. Gnällunge jag var då ^^ Finns väl kläder att klä på sig! Det är ju den där innerliga övertalelsen om att det ÄR varmt man är ute efter, inte direkt att det ska vara behagligt.


Men nu ska jag ta och fräscha till mig lite och äta frukost, sen bege mig till skolan och efter det till mamma. Är väl på ett ungefär vad som sker denna dag :) Puss och Hej!

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards