TvåBlirTre

Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Riktigt obehagligt test!! :S

Av Jacquline - 21 februari 2010 19:52

Nu kommer ni att tro att jag är fullständigt galen och ringa dårhuset så jag blir inlagd! Men jag var bara tvungen att testa en sak efter att jag vart inne och läst en gravid tjejs blogg som hade gjort detta testet, en så kallad "könsbestämmelse" av fostret. Tydligen behöver man inte va gravid heller för att de ska stämma utan de räcker att man har barn. Man ska knyta fast sin förlovningsring i ett snöre och hålla över handleden, om ringen börjar pendla fram och tillbaka är det en kille och om den börjar gå i cirklar är det en tjej. Så om man har två barn, 1a barnet en pojk och 2a en flicka så ska ringen först pendla sen röra sig i cirklar.  Jag tror (trodde) verkligen inte på sånt här men var bara tvungen att testa. Jag vet ju att det är en liten kille så på mig "stämmer" det ju. Tyvärr är jag ensam hemma så jag kunde inte filma mina fingrar så ni kan se om jag gör nått med dem, men jag lovar att jag rör mig verkligen inte ur fläcken!! Jag tycker det här var riktigt, riktigt obehagligt om jag ska vara ärlig. Inte alls kul :S

(Anledningen till att jag tar bort handen och tar tillbaka den är för att ni ska se att ringen stannar upp när jag inte har min handled där).

Stämmer det här på er andra som är gravida/har barn?


 
 
Ingen bild

anonym

21 februari 2010 21:15

jag har testat det & det stämde. lite läskigt är det. kram

 
Ingen bild

super-morsan

21 februari 2010 23:41

Stämde på mig också. Många som har hönor hemma gör så på äggen för att sortera ut "tupparna" =)

 
Ingen bild

Lina

21 februari 2010 23:55

jag tycker inte heller om de där :( de stämmer på mig o de stämmer på mamma, hon har ju mig och min bror, först går den i cirklar sen stannar den av och börjar pendla. Häftigt men läskigt!

 
Anne-Marie

Anne-Marie

22 februari 2010 11:33

Ja, verkligen läskigt. Kan man tro på detta? Det verkar stämma för vissa. Konstigt, men ok.
Kramar från Timrå

http://tantgul60plus.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Nathalie

22 februari 2010 11:47

Om det stämmer har jag en flicka där inne :D vi får se.....

 
Ottilia

Ottilia

22 februari 2010 18:29

testade den på mamma och det funkade, sjukt! (först pojke och sen flicka)

http://www.lindellottilia.blogg.se

 
Marlene

Marlene

22 februari 2010 23:52

Hej. Jag har testat det där jag med, dock är jag inte gravid eller har barn men jag testade och jag fick att jag kommer få en pojke först. Så det förebådar framtiden också.

Förresten hur har du gjort din design? Ha det underbart.

Kramar

http://hbg-girl.bloggplatsen.se

 
Johanna, ung och gravid

Johanna, ung och gravid

26 februari 2010 03:46

Min mormor testade det på mig med min ring och hon fick fram att det skulle bli en flicka, vilket det efter några veckor visade sig att det blev. Visade även en pojke som skulle bli några år efter, så om det blir av får man ju se! Men det stämde, vilket såklart är lite lustigt. Jag tror inte på sådant men lite kul är det ;D

http://proudless.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacquline - 6 augusti 2010 23:23

Framöver så kommer jag att skriva på http://mammatilllowe.blogg.se istället, hoppas ni fortsätter att läsa!!! :D<3 ...

Av Jacquline - 29 juli 2010 19:46

Jaha då rinner tårarna igen.... men det får bli så här nu, jag orkar inte kämpa mer, tyvärr. Det är väl ingen hemlighet och i morgon vet alla ändå. Jag och Lowe kommer flytta till pappa tills de att jag och Lowe hittar en egen lägenhet. Självklart ho...

Av Jacquline - 29 juli 2010 10:55

Oh vilken kreativ morgon :) Gick upp klockan 8 efter att ha legat och snackat med min lilla prins i sängen någon timma. Insåg att det inte fanns nått att äta till frukost så tänkte baka scones. Insåg att det varken fanns mjölk eller smör så sprang bo...

Av Jacquline - 28 juli 2010 20:38

Så nu har min duktiga prins blivit vaccinerad, han fick till ett litet tjut men sen blev han tyst när jag tog upp honom. Jag ville dock inte se så jag gick där i från, började ju nästan gråta av att gå in i rummet haha, jag är lite larvig men sprutor...

Av Jacquline - 28 juli 2010 10:37

Hej igen!! Jag och Lowe har varit hos pappa några dagar, där av min kassa uppdatering. Har inte mått nå vidare bra så har inte haft någon ork. Idag ska iallafall Lowe till BVC och få sin 3 månadersvaccin, usch hoppas att han inte blir allt för f...

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards