TvåBlirTre

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Jacquline - 17 februari 2010 20:08

Gud, förlåt mig för mina miljösynder! Om det är så här jag ska drabbas, snö, mera snö och ännu mera snö. Jag är en sån där typiskt svensk, ber till gud i nödlägen bara för att man inte vågar ta några risker men man är egentligen inte troende. Och det här är i allra högsta grad ett sånt läge, alla möjliga metoder är nödvändiga och ska testas, absolut inga risker får tas. Jag vill inte inleda Mars, årets första vårmånad som kommer med hopp till alla svenska hjärtan, haha. Jag har i och för sig för mig att miljöförstöringen skulle komma med värme till detta land, att ozonlagret skulle försvinna och de skulle bli hett  i vårt avlånga land, därför har jag gjort allt som står i min makt för att förstöra miljön så mycket som möjligt ;) Min slutsats av saken: Antingen ljuger dem, våra utsläpp och ickesopsorteringar påverkar inte miljön ett skit! Dem ljuger! Eller så blir det kallare! Dem ljuger! För jag kan då inte känna av någon stekande hetta inte. 10 dagar kvar till Mars, jag blir nervös :(

Av Jacquline - 17 februari 2010 17:39

Nyskrubbad, nybastad, nyduschad, nyrenoverad! Det finns inget tillfälle då man känner sig mer äcklig än efter en sjukhusvistelse, usch!! Åkte in på förlossningen i förrgårkväll på grund av blödning och mycket förvärkar. Blev i alla fall inlagd eftersom jag hade regelbundna sammandragningar/förvärkar och en påverkad livmodertapp. Fick någon spruta som skulle göra att livmodern inte kunde dra ihop sig och lugnade ner sig och de hjälpte så fick åka hem idag. Ska dock tillbaka på onsdag igen och kolla. Är livmodertappen oförändrad eller bättre få jag åka hem  annars blir jag inlagd antagligen tills de är dax, vilket troligen inte dröjer så länge om den är mer påverkad. Men det hoppas vi INTE på. Stanna 1 månad till tack, minst!


Jag förstår bara inte varför man blir så äcklig av sjukhus, de ända man gör är o ligger i en säng, timme in och timme ut. Ändå luktar man värre än man gör efter ett 2 timmars hårt konditionspass? Denna gången finns det dock möjlighet att jag fick nervösa svettningar av min rumskamrat. Egoistiskare människa får man leta efter! Hon har haft tv:n igång i princip hela tiden, hon stängde av den vid MIDNATT, satt igång den klockan 7 på morgon, OS dessutom, jag med mitt enorma sportintresse.... (en skvätt ironi). Respekt? Nej det ordet visste hon inte vad de betydde. Well well, allt för lärdom med sig, numera känner jag till namnet Björn Ferry i och med att jag fick sitta och kolla hela loppet från start till mål, undrar vart jag ska göra av denna livsnödvändiga kunskap? :)


Imorn blir det iallafall skola och sen till mödravården. Efter det träffa älsklingen! Saknar mycke<3

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards