TvåBlirTre

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Jacquline - 3 februari 2010 17:20

Vad den här sidan krånglar idag.. försöker mig på att skriva nu igen iallafall, slutar väl med att jag skrivit en hel artikel och att det inte kommer vidare och hela inlägget försvinner.. jag är inte pessemistisk.


mycket idag, fick åka in till stan och lämna ett blodprov eftersom jag inte hann igår. Att gå i stan är som att gå i en labyrint, va roligt att södra sverige för första gången på 15 år fått upptäcka en riktig vinter! va roligt att folk i södra sverige inte har en aning vad ord som plogbil, sandbil och salta betyder.. "vi saltar inte, för det förstör miljön".. jaa jaa ja.. dessutom läste jag nått himla komiskt i hallandsposten idag "Snökaos, halläningarna är mycket kritiska mot norrlandsplogning". Jag kände inte till ordet "norrlandplogning" förr så jag ska förklara för er som inte vet. Norrlandsplogning innebär att man plogar HELA vägbanan, Hör och häpna alla hallänningar! Jag förstår att ni blir chockade. Norrlänningar! va fan är de för folkslag som plogar HELA vägen. De innebär ju att en 2-filig väg är 2-filig, inte 1-filig?? vilka stolpskott.. Till saken, halläningarna vill inte att vi ska börja med denna metod eftersom pensionärerna får det svårt att gå på trotoarerna eftersom det spolas upp en stor vall på trotoaren (istället för på den ena bilväg-banan). I norrland har nog pensionärerna flygande rulatorer, eller så är det såna superman-pensionärer som flyger fram. Eller hur löses annars detta värdsliga problem där?


Jag är trött som en gnu, har varit de i 2 dygn, totalt väck, rullar lixom runt i min lilla bubbla. Ska nog ta mig orken att laga nån smarrig måltid sen ta mig en hetdusch och sätta mig i bastun en stund. Sen hoppas att jag att älsklingen tar sig hit :)


Kram och Puss!  

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards