TvåBlirTre

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Jacquline - 15 februari 2010 19:50

Se där ja, nu har man vart duktig!! Tagit mig i kragen och skaffat en gravidförsäkring, känns ju lagom onödigt att skippa den när den är fullständigt gratis dessutom? Man kan ju välja till en som kostar men de skippade jag, räckte gott med basförsäkringen. Folksam var dessutom vääldigt generösa i sin, innehöll inte bara dödsförsäkring för mig och bebisen utan för Mick oxå! Fiffigt värre, i och med att risken är stor att han skulle drabbas av en hjärtattack under förlossningen eller när vattnet går eller nått i den stilen, även krisbehandlingsskydd fick han, så han får 10 gratis behandlingar om han skulle uppleva nått slags traoma.. Haha nee jag skojjar, tror inte de händer :) Lite knäppt att han får sån försäkring enligt mig, om han dör har det ju knappast med graviditeten o göra, jag blir i och för sig ensam med barnet och får det mycket tyffare på de viset. Aja sak samma.


I helgen har det inte hänt mycket, varit hos Mick och tjurat. Nånstans måste man ju tjura och man brukar tydligen ta ut sina aggressioner på den som står en närmst har jag lärt mig i psykologin, så ta det som en komplimang! ;) Nej.. så jävlig hoppas jag inte att jag varit, det är bara jag och mina okontrollerbara humörsvägningar som spökar. Fruktansvärt jobbigt är det faktiskt, drabbar absolut inte bara Mick även om han nog blir mest utsatt ;D Så är man jätte irriterad och tjurig när man umgås med någon, sen så fort personen gått utanför dörren får man en sån jätte ångest attack av dåligt samvete och gråter som ett litet barn. Uscha!


Idag, slutligen, har det bara vart skola, haft matte och psykologi sen hem och klättrat på väggarna och nu ska jag gå in och ställa mig i duschen 1 timma eller 2.. säger jag nu, sen pallar jag ändå inte mer än max 15 minuter innan svätten rinner. Desto billigare för pappa :)


Puss & Kram

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards