TvåBlirTre

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Jacquline - 5 februari 2010 16:23

Jag har idétorka och känner mig allmänt ointressant :O så finns där nått särskilt ni vill läsa om så är förslag välkommet! ^^ Lite energi och mår inge vidare antar jag att det beror på. Vart yr i omgångar hela dagen och svimmat. Aja känner mig något bättre nu iallafall.  Nyss kollat senaste avsnittet från Andra Avenyn, missade det i veckan, tragedi!! Programmet verkar ganska patetiskt men egentligen är det bara en skildring av verkligheten, tragiskt nog. Sen har dem ju bara valt att plocka fram det tragiska från verkligheten i den serien så riktigt så hemskt är det väl egentligen inte ;)


Ringde från MVC idag och sa att de lagt in nått recept på apoteket till mig, för att jag inte tar upp järnet nå vidare. Behövde B12 och nått annat. Andledning till min trötthet kanske.. Jaja, ikväll blir det att umgås med mamma :) och imorgon blir det jobb, inte många timmar dock så det ska nog gå fin fint :) Nu ska jag ta en dusch och käka så jag piggnar till lite, Kram och Puss!

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards