TvåBlirTre

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Jacquline - 20 februari 2010 10:52

Nu var de läänge sen han fick göra sig hörd ;) Här kommer en ny hälsning 10 veckor senare. Kvaliten blev lika mycket skit när den kom upp på youtube som den förra :(   Massa hicka och bök. tro jag det att man blir smått galen av den hickan, syns dock inge vidare att han hickar med tanke på den fantastiska kvaliten ;)  


Well well, igår blev det marängbak och Let's dance. Smarrigare maränger har ni inte smakat kan jag nästan lova! Helt perfekt ^^ Krispig yta och segare än segast inuti. Sockerchock för lillmagen där ja, rätt häftigt och känna hur väl det märks hur han reagerar på saker man äter. Mycket socker eller kalla drycker, då blir de liv i magen :D


Idag blir de först, ta tag i mina flyttlådor!! IDAG SKA jag organisera i dem! Det är säker 10:e gången jag säger det men jag SKA verkligen ta tag i det idag, för jag har tid! Ikväll blir det roligare i alla fall. Fick biljetter av mamma till invigningen på Halmstad Arena så ska dit med Nathalie, trevligt trevligt! :) ...så antagligen blir mina flyttlådor stående i och med att Nathalie kommer om 5-6 timmar  och innan de ska man både duscha och göra sig iordning och äta, och sen ska jag nog kunna klämma in nått annat nödvändigt måste där imellan oxå ;) Puss hejs!

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards