TvåBlirTre

Direktlänk till inlägg 29 december 2009

Älskling skaffat blogg

Av Jacquline - 29 december 2009 02:07

Hej igen gott folk :) Jag följer mitt mönster med att inte skriva nått på helgen, får hoppas att ni överlever med detta. Blev ingen lägenhetstitt, han med lägenheten ändrade tiden och den nya tiden hade jag ingen möjlighet att komma på eftersom jag jobbade så ska kolla på onsdag. Men jag överväger lite om jag kanske ska låta bli, verkar vara en ganska oseriös och opålitlig kille, frågan är om man vill hyra av en sån? Jaja, jag ska försöka ge det en chans, det är ett boende och dem finns det inte gott om i Halmstad så får försöka mig på att inte vara så himla kräsen. Jaja, jobbat idag som sagt, inte roligt alls faktiskt, alla dessa människor som köpt presentkort på bion som ska göra av med dem på stuts. Sen känns det att stå upp i princip hela tiden i 7 timmar. Känns inte som om jag har en så där överdrivet belastande mage än så länge, men kan säga att de där 5 kilos uppgången tog ändå på rygg och fötter efter 7 timmar. Men men jag ska inte klaga, inte alla som har ett jobb alls, känns skönt att få lite extra i månaden iallafall så man kan spara.


I helgen har jag varit hos älsklingen iallafall, mest tagit det lungt och myst. Förövrigt har han skaffat en blogg som ni gott kan ta och kika in på WeWillMakeIt :) Diskutera lite namn i helgen, kom fram till att Love står högst på listan för tillfället, Love Nathaniel Dahlström, kanske trycka in något lämpligt släktnamn där i mellan oxå. Sen säger ju nästan alla att man inte kan ge bebisen ett namn innan han kommer ut eftersom det känns helt fel när man ser honom. Men som sagt, högst på listan för tillfället, sen får vi se vad det är för en liten filur som tittar ut i vår :)


Nehe ni nu ska jag ta och krypa ner och sova, igen. Ska försöka komma upp i morgonbitti och gå till HFAB och se om dem har någon lägenhet till oss ledig. Tisdagar och Torsdagar släpper de massa lägenheter som de vill bli av med snabbt.


Puss och God Natt

 
 
Ingen bild

MORMOR

29 december 2009 09:20

Hej på Er. Ja nu fick jag en ny blogg att följa nämligen Mick´s, kul och intressant. Love låter jättefint och även Nathaniel. Så angenämt med efternamnet Dahlström, grattis!!
Jag saknar dig såååååå mycket. Hoppas att vi träffas i februari. Massor med kramar från mormor

 
Ingen bild

sanna

29 december 2009 11:36

Leo fick sitt namn efter ultraljudet i vecka 18+4, och det blev inte alls fel när han föddes utan han var verkligen en Leo :)

 
jenny

jenny

29 december 2009 13:18

Hej! Man kan visst hitta på ett namn innan ungen är ute. Jag gjorde det med min första.. Han hette Felix från vecka elva.. Med min andra hade jag svårt att bestämma mig från början, så hon var namnlös i en vecka efter att hon var född..Sen lottade vi. Dem ser liksom inte ut som nåt när dom är så där små skrynkliga och knöliga.Lycka till..
Hoppas ni hittar lgh. Hfab kan vara svåra. Kolla med Ecuro om dom finns kvar, dom brukar ha mkt centralt. Hade iaf förr.

Jenny

http://www.jenjen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacquline - 6 augusti 2010 23:23

Framöver så kommer jag att skriva på http://mammatilllowe.blogg.se istället, hoppas ni fortsätter att läsa!!! :D<3 ...

Av Jacquline - 29 juli 2010 19:46

Jaha då rinner tårarna igen.... men det får bli så här nu, jag orkar inte kämpa mer, tyvärr. Det är väl ingen hemlighet och i morgon vet alla ändå. Jag och Lowe kommer flytta till pappa tills de att jag och Lowe hittar en egen lägenhet. Självklart ho...

Av Jacquline - 29 juli 2010 10:55

Oh vilken kreativ morgon :) Gick upp klockan 8 efter att ha legat och snackat med min lilla prins i sängen någon timma. Insåg att det inte fanns nått att äta till frukost så tänkte baka scones. Insåg att det varken fanns mjölk eller smör så sprang bo...

Av Jacquline - 28 juli 2010 20:38

Så nu har min duktiga prins blivit vaccinerad, han fick till ett litet tjut men sen blev han tyst när jag tog upp honom. Jag ville dock inte se så jag gick där i från, började ju nästan gråta av att gå in i rummet haha, jag är lite larvig men sprutor...

Av Jacquline - 28 juli 2010 10:37

Hej igen!! Jag och Lowe har varit hos pappa några dagar, där av min kassa uppdatering. Har inte mått nå vidare bra så har inte haft någon ork. Idag ska iallafall Lowe till BVC och få sin 3 månadersvaccin, usch hoppas att han inte blir allt för f...

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards