TvåBlirTre

Alla inlägg den 30 december 2009

Av Jacquline - 30 december 2009 18:16

Hejsan hoppsan! Året börjar närma sig sitt slut minsann, fint år med inte allt för många negativa upplevelser. Nog det bästa året jag kan minnas, men känns som att det år som väntar har en drös med ännu massa fantistiska saker att erbjuda :) Well well, idag har jag tvingat mig ut på mellandagsrean med Nathalie, visst det är billigt.. Men mycket mer possitivt än så vet jag inte om jag tycker den har att erbjuda. Obegripligt mycket folk, obekripligt mycket flamsiga 14 åringar, obegripligt många långsama 70 plussare som kommit ut på den häktiska och allt för hala gatan. Och i affärerna ligger precis ALLA reavaror i en ända hög eller blandade på ett ställ, fruktansvärt jobbigt att leta upp det snygga bland allt skit. Men man ska inte klaga, jag gick ju trots allt till stan frivilligt ;) Jag hittade iallafall en sån lång skjorta som man har tights under nedsatt med 70 % och en ny bh. Hör och häpna, jag har åtminstonde EN lagom bh nu, inte dåligt. 70 % rea på den med. Underbart, då slipper man den där känslan "De här känns ju lönt, om 2 månader kommer även den att vara för liten, 200 spänn åt helvete".  Dagens ilandsproblem...


Snart kommer iallafall älsklingen hit, massa mys :) Blir bara att vara hemma här ensamma i morgon. Otroligt nöjd över detta initsiativet. God mat, förlovning och mys. Känns som en lyckad kväll!! <3


Men nu ska jag ta och koka lite stuvade mackaroner och steka köttbullar :) Puss<3     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards