TvåBlirTre

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Jacquline - 4 december 2009 13:41

Och ni förretesten, namnförslag vill jag ha! :D Så skriv alla fina namn ni vet, pojknamn om ni i inte förstått de, i och med mitt könsneutrala blåa tema.. ;)

Av Jacquline - 4 december 2009 12:53

Hemma från MVC igen, fick höra lilla prinsens hjärtljud idag hihi! och han var sjövild som vanligt, barnmorskan stog o titta på magen en stund och man kunde se hur han sparkade hela tiden :D han måste brås på pappa! jag är så lugn och snäll :O Enligt min BM var i alla fall min graviditet JÄTTE normal (observera jätte!!), så jag skulle bara gå hem och njuta av tillvaron ^^ Det var lääänge sen man hörde såna positiva ord om min hälsa, ända sedan jag kom ur mammas mage har läkare klagat över min hälsa känns det som.. jag oxå visserligen.

 

Men nu ska jag ta ett ryck och städa mitt rum för så kreativ var man inte igår sen dra ner till stan och köpa julklappar, förhoppningsvis om jag hittar nåra innan jag kilar iväg till älsklingen :)

Puss

Av Jacquline - 4 december 2009 07:52

Yrvaken och seg som en struts. Ska snart iväg till MVC på sånt där hälsomöte, vägning o mätning sånt, efter de här dagarna lär jag gått ner till den vikt jag hade innan jag blev gravid :/ illa! Efter det blir det iallafall skolan en timma sen hem och sen iväg till älski pälski :D<3 som jag saknar fruktansvärt mycket, setts alldeles för lite den senaste veckan :(

Btw, fick två söta små nappar till "magen" i adventskalendern idag, va var de jag sa? MAMMAS POJKE!!! :D haha den där adventskalendern får mig att vakna klockan 6 varje dag bara för att man vill öppna paket, som ett litet barn på julafton varje morgon :D har varit bebiskläder de andra dagarna, jag blir helt till mig xd

Nu ska jag gå och göra mig iorning :) Puss Puss !  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards