TvåBlirTre

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Jacquline - 7 december 2009 12:36

Första måndagen i mitt liv som jag vaknar med en positiv inställning till framtiden! Allt känns mest underbart idag trots en hel lång jävlig skolvecka framför mig med 3 prov. Men vad gör de, vaknade upp brevid världens bästa och underbaraste älskling.. jag har bara en visserligen och de e ju inte speciellt svårt att va bäst när man inte har nån att konkurrera med.. men okej, vaknade upp brevid världens bästa och underbaraste människa, som är MIN älskling i morse! :D<3 Sen har jag haft en annan liten älskling i magen som sparkat hela morgonen, vilket piggar upp tillvaron massa<3 Det var 2 älsklingar där jag vet, men dem konkurrerar inte, det är två olika sorts älsklingar och båda är bäst och underbarast, och MINA! ;) Kan man bli lyckligare? Svar: Nej!

Well well kom nyss hem från skolan nu iallafall, har lunch och håltimma. eller nyss och nyss insåg nyss att jag snart måste tillbaka.. Prov i datakunskap, kan säga att jag har en något mer negativ inställning till det, menmen värsta som kan hända är att jag inte blir godkänd, shit happens! Är nog ingen avgörande faktor i livet hoppas jag. Man ska inte hänga upp sig så mycket har jag insett, de va någon tjej på tv för ett tag sen som sa att hon jobbar på sin fritid, o när hon inte jobbar så vilar hon för att orka jobba! Fy fan, så ska jag ALDRIG leva. Jobbet/skolan är något man har utöver sitt liv för att överleva det ska inte vara ens liv. Ska man hänga upp sig på massa småsaker hela tiden så blir det tillslut det. Ikväll blir det i alla fall julbord på Bulls med jobbet, GOTT!! Men nu ska jag gå och käka innan jag måste dra iväg tilll skolan igen.

Kram och Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards