TvåBlirTre

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Jacquline - 8 december 2009 17:43

De gick just upp för mig.. jag är i 5e månaden!! Det är bara 4,5 månader kvar, det är inte alls lång tid om man tänker efter, om en månad är det 3,5 månad kvar.. relativt logisk ekvation. Jag har inte riktigt fattat eller tänkt på det viset innan tror jag, har kännts som om det är 100 år kvar, bara för att det är en bit in på nästa år. April nästa år, det låter lixom som en evighet, men det är det ju inte. Här går jag i godan ro och tänker inte i överhuvudtaget, vill bara att tiden ska gå. Kanske borde stanna upp lite och njuta av allt som alla säger att man ska göra istället för att gå omkring i min bubbla :D och allt som måste fixas innan lilla knytet kommer framförallt. Blev så fruktansvärt verkligt idag på nått sätt när jag låg och kolla på magen och man verkligen ser jättetydligt hur det rör sig och sparkar och snurrar runt där inne, det är en liten bebis. MIN bebis. som JAG är MAMMA till. Underbaraste känslan i mitt liv!<3 


Jaja det var de, text direkt från huvudet, som alltid blir lite så där luddig :P Julmiddag igår iallafall, Ryggbiff med bearnessås och potatisgrateng och pommes med två olika frukt panacottor till efterrätt, De julbordet ni, var en upplevelse xd fast jag är nöjd, jag är inte så förtjust i det traditionella julbordet ;) Ryggbiff, defentivt 1000 gånger bättre!


Puss Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards