TvåBlirTre

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Jacquline - 25 december 2009 19:47

Haha hitta nån sida på nätet "barns tankar om kärlek" haha för sköna åsikter asså :P

Jaja nyss badat i en evighet och kollat 2 avsnitt av Andra Avenyn, missat en himla massa ju! :O Borde skämmas, helt klart ;) Nu ska jag iallafall hem till Nathalie och Totte en stund, trevligt trevligt. Och imorgon blir det hem till älsklingen, äntligen! Sen har vi förresten hittat en lägenhet som vi ska titta på på Söndag, ligger skitbra och har ett rimligt pris :) Hoppas på att den är fin, i så fall blir det inflyttning 1 februari. Skulle vara så himla skönt att slippa flänga fram och tillbaka, först flytta till pappa och veta att man inte ska bo där i mer än ett par månader. Inte speciellt kul att hålla på att packa upp och greja sen när man kommit iordning ska man flytta igen. Nej usch, jag har flyttat tillräckligt. Nu vill jag komma till rätta och ta de lugnt. Hoppas verkligen på den där lägenheten!


Man kan alltid bli ihop med någon i Turkiet.För de vill gärna

Ersa 7 år


Det är föräldrarna som bestämmer vem man ska bli ihop med. Annars får man bara en som är dum och dricker.

Keran 8 år


När man hittat en kille går man på bio, sen får man barn.

Sandra 7 år


Om man har för många tjejer så får man många barn. Och då får man ingen lugn och ro.

Anders 8 år


Om två flickor är ihop är de sexuella.

Thomas 5 år


Om två flickor gifter sig med varandra är de luder.

Jacob 6 år


När man är kär är det som om man är alldeles röd i ansiktet och man säger till sig själv "Hon som står där borta, henne är jag tänd på."

Kim 8 år

Av Jacquline - 25 december 2009 09:19

Morron Morron, jag är den ända i hela världen som är vaken nu känns det som, totaldött :P Aja blev

mysigt igår, åt så jag sprack och fick massa fina presenter :) Fick lite duschprylar, ett fondsparande, en spabehandling inriktat på gravida, och pengar så jag kan börja ta körkort, hur skönt som helst, så slipper jag tänka på det. Skulle nog sent blivit av annars känns det som. Ekonomi till det finns inte för tillfället :P Sen fick jag en sån där liten gravid bola, en liten boll som får fram en melodi när den rullar på magen som bebisen känner igen och sen när han kommer ut så ska den melodin vara lugnande och rogivande. Kan behövas känns det som, för inte är det någon lugn liten prins jag skaffat mig. Han har kört kullebyttor dygnet runt nu de senaste dagarna, men det är skönt, då vet man att han lever :) Sen betyder ju inte det nödvändigt vis att han är vild sen men ändå :P


Men nu ska jag gå och göra mig iordning lite, Puss Puss!


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards