TvåBlirTre

Direktlänk till inlägg 25 december 2009

Kärlek Kärlek

Av Jacquline - 25 december 2009 19:47

Haha hitta nån sida på nätet "barns tankar om kärlek" haha för sköna åsikter asså :P

Jaja nyss badat i en evighet och kollat 2 avsnitt av Andra Avenyn, missat en himla massa ju! :O Borde skämmas, helt klart ;) Nu ska jag iallafall hem till Nathalie och Totte en stund, trevligt trevligt. Och imorgon blir det hem till älsklingen, äntligen! Sen har vi förresten hittat en lägenhet som vi ska titta på på Söndag, ligger skitbra och har ett rimligt pris :) Hoppas på att den är fin, i så fall blir det inflyttning 1 februari. Skulle vara så himla skönt att slippa flänga fram och tillbaka, först flytta till pappa och veta att man inte ska bo där i mer än ett par månader. Inte speciellt kul att hålla på att packa upp och greja sen när man kommit iordning ska man flytta igen. Nej usch, jag har flyttat tillräckligt. Nu vill jag komma till rätta och ta de lugnt. Hoppas verkligen på den där lägenheten!


Man kan alltid bli ihop med någon i Turkiet.För de vill gärna

Ersa 7 år


Det är föräldrarna som bestämmer vem man ska bli ihop med. Annars får man bara en som är dum och dricker.

Keran 8 år


När man hittat en kille går man på bio, sen får man barn.

Sandra 7 år


Om man har för många tjejer så får man många barn. Och då får man ingen lugn och ro.

Anders 8 år


Om två flickor är ihop är de sexuella.

Thomas 5 år


Om två flickor gifter sig med varandra är de luder.

Jacob 6 år


När man är kär är det som om man är alldeles röd i ansiktet och man säger till sig själv "Hon som står där borta, henne är jag tänd på."

Kim 8 år

 
 
Pierre

Pierre

25 december 2009 22:18

Gud sååå vacker du va! Jag är 100 säker på att du kommer bli en fantastisk mamma ! Massa kramar Pierre

http://vampe.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

grejla

25 december 2009 22:35

va fint du skriver...lycka till med graviditeten. En kram från 36-årig trebarnsmamma

 
linnea

linnea

25 december 2009 23:25

du verkar va en väldigt starkperson! fortsätt så :D

http://www.liinneaaaj.bloggplatsen.se

 
mimo

mimo

25 december 2009 23:30

hahahahaha underbara kommentarer!

http://mehr.bloggplatsen.se

 
Katie

Katie

26 december 2009 10:28

Lycka till med den lilla som skall komma

http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacquline - 6 augusti 2010 23:23

Framöver så kommer jag att skriva på http://mammatilllowe.blogg.se istället, hoppas ni fortsätter att läsa!!! :D<3 ...

Av Jacquline - 29 juli 2010 19:46

Jaha då rinner tårarna igen.... men det får bli så här nu, jag orkar inte kämpa mer, tyvärr. Det är väl ingen hemlighet och i morgon vet alla ändå. Jag och Lowe kommer flytta till pappa tills de att jag och Lowe hittar en egen lägenhet. Självklart ho...

Av Jacquline - 29 juli 2010 10:55

Oh vilken kreativ morgon :) Gick upp klockan 8 efter att ha legat och snackat med min lilla prins i sängen någon timma. Insåg att det inte fanns nått att äta till frukost så tänkte baka scones. Insåg att det varken fanns mjölk eller smör så sprang bo...

Av Jacquline - 28 juli 2010 20:38

Så nu har min duktiga prins blivit vaccinerad, han fick till ett litet tjut men sen blev han tyst när jag tog upp honom. Jag ville dock inte se så jag gick där i från, började ju nästan gråta av att gå in i rummet haha, jag är lite larvig men sprutor...

Av Jacquline - 28 juli 2010 10:37

Hej igen!! Jag och Lowe har varit hos pappa några dagar, där av min kassa uppdatering. Har inte mått nå vidare bra så har inte haft någon ork. Idag ska iallafall Lowe till BVC och få sin 3 månadersvaccin, usch hoppas att han inte blir allt för f...

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards