TvåBlirTre

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Jacquline - 12 december 2009 08:25

Morron morron :) Vakna självklart kvart i 8 på en lördag. Menmen bara yttligare några förväntansfulla timmar att fördriva... typ. Inte min första tanke dock. Well well idag blir det Ullared med mamma sen hem till älsklingen :) Skulle dit igår egentligen men stannade hemma, fredagsmys med min kära mor istället ^^ Baka pizza och kladdkaka med maschmalows (stavning?) med mariannefluff till. Men fluffen skulle stå i kylen i 6 timmar så de får bli till frukost idag istället ;D Idol blev de självklart iallafall med glass och massa godis haha, jaja Erik var iallafall överlägsen, helt klart!

Men nu ska jag kila iväg och dejta duschen :) Puss<3


Magen fick en helsööt sån där man har över sängen i adventskalendern idag! Jag smälter ^^ tycker tiden kan rappa på lite så jag kan få ligga och snusa på min lilla ängel :) menmen den som väntar på nått gott väntar väl aldrig för länge får jag anta. 9 månader är en kort tid när man jämför med ett helt liv. Så jag ska bara njuta.

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards