TvåBlirTre

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Jacquline - 21 december 2009 18:20

Hellu, vart hos älsklingen hela helgen så kasst med uppdatering, but now I'm back :D Nyss varit en sväng på stan och köpt "kläder" till nyår/jul. Inte för att jag har en susning om vad jag ska göra på nyår men oavsätt vad det blir så kan jag inte gå omkring med jeans och t-shirt iallafall. Klänningen hade jag hemma sen innan men den är så himla tråkig så jag tänkte att de räckte med nått snyggt midjebälte eller nått, så de blev ett sånt i paljet och en grå, kort, kortärmad "kofta" eller vad man nu kallar de. Kom billigt undan där :D Ikväll blir det julbak hemma iallafall, knäck med polkasmak och lakrissmak, låter lite halvskumt enligt mig men men de blir säkert gott. Man ska inte va så fast i sina principer hela tiden, det är jag dock vääldigt bra på att vara. Men även de bästa har sina svagheter ;) Tre dagar kvar till julafton nu och fortfarande snö på backen! Ser lovande ut, inte ens när jag var i Umeå för 2-3 år sen fick jag en vit jul, besvikelse i högsta grad! Snö är mysigt, även om det är lite för kallt för min smak, andas man med näsan så ramlar den av, brrrr.. Känns ibland som om jag är född på fel sida av jorden eftersom jag älskar sol och värme, men ändå tycker jag snö är så mysigt. Hade jag fått önskat så hade de varit 30 grader varmt och snö. Men jag har som sagt lite orimliga krav ibland, ganska ofta tyvärr. Men som tur är så ställer jag oftast bara de där orimliga kraven på mig själv, så ingen annan blir ju drabbad iallafall.


Well well nu ska jag ta på mig mysbyxorna och dricka en kopp te :D Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards