TvåBlirTre

Direktlänk till inlägg 8 juni 2010

Reklam och grässpanare

Av Jacquline - 8 juni 2010 19:30

Den här dagen har gått så fruktansvärt långsamt, och inte nog med det så har jag bloggtorka så inte ens det har jag kunnat underhålla mig med. Min söta lilla prins har varit såååå närhetskär hela dagen, har försökt lägga honom ensam när han sovit men jäklar vilket liv det blir, totalt gallskrik sen när man tar upp honom blir han helt tyst och lugn och somnar. Nu har jag gett upp så nu ligger jag med plutten på bröstet och där sover han så gott så. Får försöka lägga honom sen igen, annars får jag äta en annan dag helt enkelt! Lite småjobbigt kan det va men kan ju inte annat än att säga att det känns så himla skönt att han tystnar direkt när man tar upp honom, då känner man sig behövd och älskad :)<3 Han hade kanske tystnat när vem som helst hade tagit upp honom men ändå ;) Fast de tror jag inte, han har blivit så mammig den sista tiden ^^.


Aja annars har jag inte gjort nånting, tittat på tv, kikat runt på nätet,  hittade den här sidan, om lekar för bebisar vecka för vecka. Så imorgon blir det att sätta sig ner och kolla in reklamblad och lukta på blommor, tillåter vädret så går vi ut i skuggan och spanar in gräset ;) Vad gör ni om dagarna? Hihi nee var inte meningen att det skulle få någon negativ klang. Jag tyckte sidan var riktigt bra men när jag skulle skriva det så lät det lite komiskt hörde jag, underhållningskraven sjunker drastiskt när man blir småbarnsförälder.. men åh va mysigt det är , massa massa mys <3


Har även sorterat ut lite bilder som jag ska framkalla tänkte jag, det är så tråkigt att bara ha på datorn. ska beställa sån fotobok sen och typ ha en för varje år. Jag hade utan tvekan kunnat ha en för varje månad med tanke på hur sjukt mycker bilder jag tar på honom.. men ja vem underhåller det mer än mig? Samma bild men med andra kläder, samma bild fast med ett annat avstånd.. ja ni vet :P Men kolla som min lille skrutt växer! Han kör ju snart moppe ;) Första bilden är han 4 timmar, andra bilden är han 1 månad..

  

  

Men nu ska jag försöka ta och laga mig lite mat :) Puss puss och ha en mysig tisdagkväll nu! :)

 
 
Ingen bild

Lior! ^^

8 juni 2010 21:11

Haha, gör han inte för mammig nu bara ;)
Får se till att se han snart, hur gammalär han exakt? =)

 
Idaho

Idaho

9 juni 2010 09:19

Tack och ha en lika bra dag själv =)

Hoppas ni har det mkt bra =)

Kram Ida

http://www.idaho.bloggplatsen.se

 
Malin, 22 år. Gravid v37

Malin, 22 år. Gravid v37

9 juni 2010 16:55

Förlåt, råkade skriva fel :P

http://mammaflikkan.blogg.se

 
Li

Li

10 juni 2010 08:34

Hej!
Jag såg att du hade svarat i en tråd på familjeliv om unga mammabloggar. Jag håller på med en liknande sak och skulle gärna vilja höra vad du har att säga i "dagens unga fråga". Så känner du för att diskutera lite med andra unga föräldrar kika in på dessa två länkar och läs dig till vad jag menar.

http://www.familjeliv.se/Forum-3-43/m52974690.html

http://www.familjeliv.se/Forum-3-43/m52977732.html

Jag skulle bli jätte glad om jag fick höra din åsikt. Grattis till pojken föresten, han ser jätte fin ut :).
Ha det bra så länge! Mvh Li

http://www.milf.blogg.se

 
Mormor

Mormor

11 juni 2010 08:50

Lowe är verkligen underbar! Vilket barnbarnsbarn jag har!/gammelmormor?

http://tantgul60plus

 
vilde og veronica

vilde og veronica

12 juni 2010 11:17

kjempe fin blogg du har ! : )

http://vildeveronica.blogg.no

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacquline - 6 augusti 2010 23:23

Framöver så kommer jag att skriva på http://mammatilllowe.blogg.se istället, hoppas ni fortsätter att läsa!!! :D<3 ...

Av Jacquline - 29 juli 2010 19:46

Jaha då rinner tårarna igen.... men det får bli så här nu, jag orkar inte kämpa mer, tyvärr. Det är väl ingen hemlighet och i morgon vet alla ändå. Jag och Lowe kommer flytta till pappa tills de att jag och Lowe hittar en egen lägenhet. Självklart ho...

Av Jacquline - 29 juli 2010 10:55

Oh vilken kreativ morgon :) Gick upp klockan 8 efter att ha legat och snackat med min lilla prins i sängen någon timma. Insåg att det inte fanns nått att äta till frukost så tänkte baka scones. Insåg att det varken fanns mjölk eller smör så sprang bo...

Av Jacquline - 28 juli 2010 20:38

Så nu har min duktiga prins blivit vaccinerad, han fick till ett litet tjut men sen blev han tyst när jag tog upp honom. Jag ville dock inte se så jag gick där i från, började ju nästan gråta av att gå in i rummet haha, jag är lite larvig men sprutor...

Av Jacquline - 28 juli 2010 10:37

Hej igen!! Jag och Lowe har varit hos pappa några dagar, där av min kassa uppdatering. Har inte mått nå vidare bra så har inte haft någon ork. Idag ska iallafall Lowe till BVC och få sin 3 månadersvaccin, usch hoppas att han inte blir allt för f...

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards