TvåBlirTre

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Jacquline - 20 juni 2010 17:27

På tal om farmor förresten så har jag en fråga som ja ältat på tok för länge haha :P Min mormor är ju Lowes gammelmormor, och Micks mormor är Lowes gammelfarmor. Men vad tusan blir min och Micks farmödrar (heter det så?) till Lowe? Skumt de där asså, en farmor är ju lika mycket som en mormor, om ni fattar vad ja menar haha, samma sak med farfar såklart! Någon klok läsare här som har svar på detta kanske? Vad blir min farmor och farfar? Eller blir dem av någon anledning "ingenting"?

Av Jacquline - 20 juni 2010 16:34

Sitter här febrig och jävlig, hostig, huvudvärk och en rygg som snart går av på mitten. Har tryckt i mig 2 panodil men verkar inte hjälpa nå vidare! Hmm det blir mycket mat till Lowe idag så jag slipper vara uppe och hoppa hehe :P Men sen fick han en babysitter av min farmor som han kan sitta nöjd i, i ganska långa studer faktiskt, skönt! Har han dessutom sin favorit elefant som spelar musik med sig så funkar det ännu längre :)

  


Jaja sitter iallafall och kollar på det här programmet om den 6 åriga tjejen som har en 60 årings kropp, hon har en sjukdom som gör att hon åldras 10 gånger snabbare. Det är så sorgligt, verkar typ vara världen underbaraste lilla tjej och så råkar hon ut för såna hemskheter, usch vad livet är orättvist ibland! Har väl dock sätt det där avsnitten 5 gånger eller nått men där är bara skit på tv, fotbolls vm och bröllop. Trodde bröllopsprogrammen skulle ta slut nu efter dem gift sig, men så var de tydligen inte :( Börjar bli tjatigt, det har fått aningen för mycket uppmärsamhet för min smak. Inte för att jag har något emot Viktoria och Daniel eller resten av kungahuset heller, tycker det är så störande med alla som klagar på dem. Herregud, ska det klagas så ska det klagas på Svenska folket som röstat för att ha monarki, kungafamiljen råkar bara bli födda till kungligheter, vad ska dem göra åt saken? Sen att våra skattepengar går till dem, so? Svenska folket har som sagt röstat för monarki, ett kungahus är till för att representera landet och eftersom det ska vara till landets fördel så betalar ju även landet. Folket valde monarki, folket valde vart skattepengarna skulle gå! Och sen allt tjat om att dem ska betala sitt bröllop själv som alla andra. Varför? Dem hade med all säkerhet kunnt göra det men har ni tänkt på hur sjukt mycket landet samtidigt TJÄNAR på att betala? All jäkla uppmärksamhet och grejjer och hur sjukt mycket turister som kommer hit av just den anledningen. Vissa har sånt tunnelseende så det är sorgligt. Ta det lugnt! Era pengar tjänas in på det här, det kan jag nästan lova! Och när det gäller Viktoria så gör hon ju verkligen bra saker för sina pengar! Resten av kungahuset har jag ingen koll på men. Jag kan ibland hålla med om att det kanske är lite onödiga pengar, men vem ska man klaga på? Å andra sidan är Sverige inte ett land som går under ekonomiskt. Allt tjat om att det finns massa fattiga människor som behöver dem pengarna bättre. Jag tror mer vi behöver se över socialens regler och lagar eller kanske politikernas prioriteringar? Knappst kungahuset. 

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards