TvåBlirTre

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Jacquline - 23 juni 2010 10:34

Såå nu har jag varit duktig och städat köket, med en sovande Lowe i bärselen. Men nu vaknade han och var hungrig så jag kom inte längre, och jag tror faktiskt det får räcka för idag.


Nu sitter jag och ammar och skriver här, kollar på vädret samtidigt. Väderreporten har en väldigt knepig syn på "vacker kväll", vad jag kan se är hela landet fullt med moln, endast 1 sol på kartan, mitten av sverige på östkusten. Visserligen inget regn, men vacker? Lite väl hårda ord va! Jag är så obeskrivligt trött på dessa regniga mulna sommrar, på hösten accepterar man ju det för då ska det vara så men inte nu, i slutet av Juni! :(


Familjeliv delar ut presentkort till alla Nellys barnkläder för 100 kronor så jag beställde en Pumadress till Lowe. Fick dessutom tag i den allra sista och den fanns dessutom i den storleken jag ville ha! :) Så sött! Tihi!


Ne nu ska jag ta och äta, magen vrålar! Det var det jag skulle göra i köket innan men jag fick plötsligt för mig att skura :S


Puss Puss!

  

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards