TvåBlirTre

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Jacquline - 15 juni 2010 13:13

Se där ja, läkarundersökningen avklarad och lillprinsen skötte sig exemplariskt, snackade och skrattade åt doktorn när han fjantade sig med honom hehe så sööt :) Han var en vacker kille på alla sätt och allt såg helt perfekt ut sa han, jag skulle vara stolt. Jag är stolt!!! <3 Växt bra hade han oxå gjort, min storkille väger nu mera 4730 gram, han har alltså gått upp 2 kilo sen han kom hem från BB, och sen var han 58 cm lång. Och det märks, 56 plaggen byts så saktoliga ut till storlek 62 :)


Jaja nu sitter jag bara och väntar på att ung mamma gruppen ska börja. Gick upp till mammas lägenhet och satt mig så länge, det soliga vädret som var i morse byttes ganska fort ut mot spöregn. Men jaa svensk sommar, det är sån den är.. samtidigt så sitter väl mamma på någon stekhet strand i turkiet medans svetten kokar i naveln, jag är avundsjuk!


Imorgon blir det oxå lite utflykter, ska ner till Båstad till min bank och försöka fixa ett bank ID och en internetbank, eftersom jag är 17 så måste pappa skriva på, larvigt! Ett ID lixom, vad kan jag göra med det? Betala räkningar, planera föräldrarledighet på försäkringskassan. Vad kan gå snett? knäppt tycker jag. Sen ska vi i alla fall till Ängelholm och hälsa på min farmor, trevligt trevligt :)


Men nu tror jag faktiskt att jag ska lägga mig ner och sova nån timma, Puss!

Av Jacquline - 15 juni 2010 08:24

Solen skiner, min lilla prins har nyss somnat i famnen igen och ligger och snarkar som en medelålders karl och min stora prins ligger i sängen och sover han oxå, hehe :) Och jag hoppar i taket av glädje, humörsvägningar? Hmm ja en aning :P Ska snart försöka lägga ifrån mig den här  lilla knodden och göra mig i ordning, ska nämnligen till BVC klockan 10.40 på läkarundersökning, sen vet jag inte riktigt hur vi ska fördriva tiden. Klockan 3 är det ung mamma grupp så får försöka hitta på nått där i mellan, ska iallafall till körskolan och boka in mig. Min sista träff med ung mamma gruppen idag, känns trist som tusan :( Först är det sommaruppehåll oc efter det är min plutt för stor. Det ska finnas nån öppna förskola för unga föräldrar, eller jaa barn med unga föräldrar får man kanske säga men det är så lite folk där så dem kanske lägger ner. Tycker det är tråkigt, det är alltid kul att träffa människor man har nått gemensamt med, visst kan jag prata med 30 åriga mammor oxå och tycka det är kul men det är fortfarande inte riktigt samma sak. Jaaja that's life, världen rasar inte! :)


Nu ska jag äta lite och gå och sminka mig :) Puss på er!

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards