TvåBlirTre

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Jacquline - 1 juni 2010 21:16

Huuuh jag sliten som en gammal get, halsen river och näsan rinner. Jag vill inte vakna i morgon, vill inte, vill inte, vill inte! Sov inte många timmar i natt heller så är trött som en gnu... Get och gnu, ja det är ju blanding det med.. Jag ska inte skylla på Lowe i alla fall, han är så himla snäll och gosig så. Det är bara jag som dumdristigt och självmant är uppe halva natten :)


I dag har jag och Lowe varit på långutflykt, med VAGNEN! :) Han sov i 3 timmar i vagnen, jag kunde gå i varenda affär i Halmstad och kika på precis vad jag ville, utan att han gjorde ett ljud ifrån sig. Wonderful!<3 Sen skulle jag träffa kuratorn en sista gång var tanken men hon var tydligen sjuk så det blev bara Ung mamma grupp. Lika lugn där, bara åt och sov :) Min lilla stolthet <3 Det vi kan låta bli att nämna är att alla krafter han sparat på under dagen använde han när vi skulle gå hem.... men som sagt, det är inte nämnvärt! 


Nu ska jag sätta mig framför tv:n en stund innan jag kryper ner och sooover GOTT... vaknar med spik i halsen... :'(

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards