TvåBlirTre

Direktlänk till inlägg 4 juni 2010

På stan med mor/mor

Av Jacquline - 4 juni 2010 16:49

Jaha kom nyss hem från stan. Ännu en gång lyckades vi :) Lowe sovit hela tiden, till o med hemvägen. Vaknade bara och åt en gång, vad glad jag blir!!! Aja blev inte mycket till shopping, en solhatt till Lowe bara så man kan ha ut honom i det fina vädret, blev en tråkig vit bara, finns inte roligare i den sizen :P Annars en italinsk glass i solskenet med mor/mor.

Jaja nu kommer snart pappa/morfar och hämtar oss så åker vi till honom och tillbringar kvällen :) Innan dess ska jag ge mig på den hemska uppgiften att rengöra prinsens näsa. Stackarn är förkyld och framgången innom nässug branshen är underlig.. Jag är inte äckelmagad när det gäller bebisbajs och spya och allt vad det är men det här var fasen de vidrigaste jag vart med om. Det är en liten tratt som man stoppar in i näsan på honom sen går det en slang, i den ska man med hjälp av munnen suga. Det är självklart ett filter i mellan så man får de ju inte i munnen men bara känslan, grejjen!! Huuh, snor är inte min favorit! Men stackarn måste ju kunna andas. Han vaknade inte en ända gång under natten, men kan tro att jag gjorde! Vaknade varje kvart för att kolla så han mådde bra, han var dock totalt väck men låg och snarkade som en hel karl så ingen tvekan om att han var vid liv!


Puss & Hej! 

 
 
sanna

sanna

4 juni 2010 18:49

både jag och sambon höll på att spy när vi skulle suga ut snoret från Leos näsa, haha xD
tänker aldrig mer göra om det :P

http://leosmamma.blogg.se

 
Mormor

Mormor

4 juni 2010 21:24

Vilken kille i solhatt!

http://tantgul60plus

 
moa

moa

4 juni 2010 22:26

gud va söt! (:

http://nagotannorlunda.blogg.se

 
Silje ML

Silje ML

4 juni 2010 22:51

Søøøt : -]]

http://forlorn.blogg.no

 
Ronja

Ronja

5 juni 2010 09:09

Men gud va söt bebis :D

http://ronjahs.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacquline - 6 augusti 2010 23:23

Framöver så kommer jag att skriva på http://mammatilllowe.blogg.se istället, hoppas ni fortsätter att läsa!!! :D<3 ...

Av Jacquline - 29 juli 2010 19:46

Jaha då rinner tårarna igen.... men det får bli så här nu, jag orkar inte kämpa mer, tyvärr. Det är väl ingen hemlighet och i morgon vet alla ändå. Jag och Lowe kommer flytta till pappa tills de att jag och Lowe hittar en egen lägenhet. Självklart ho...

Av Jacquline - 29 juli 2010 10:55

Oh vilken kreativ morgon :) Gick upp klockan 8 efter att ha legat och snackat med min lilla prins i sängen någon timma. Insåg att det inte fanns nått att äta till frukost så tänkte baka scones. Insåg att det varken fanns mjölk eller smör så sprang bo...

Av Jacquline - 28 juli 2010 20:38

Så nu har min duktiga prins blivit vaccinerad, han fick till ett litet tjut men sen blev han tyst när jag tog upp honom. Jag ville dock inte se så jag gick där i från, började ju nästan gråta av att gå in i rummet haha, jag är lite larvig men sprutor...

Av Jacquline - 28 juli 2010 10:37

Hej igen!! Jag och Lowe har varit hos pappa några dagar, där av min kassa uppdatering. Har inte mått nå vidare bra så har inte haft någon ork. Idag ska iallafall Lowe till BVC och få sin 3 månadersvaccin, usch hoppas att han inte blir allt för f...

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards