TvåBlirTre

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Jacquline - 5 juli 2010 10:39

Huh jag är stressad, vet inte varför... Känns som jag har en miljon måsten och "ska göra" sysslor i veckan, men det är inte så himla många? Jag måste skicka in papprena till skatteverket om Lowes namn! Han måste ju ha det innan 3 månader och det är han ju typ snart. Dessutom måste jag ringa dem för meningen var ju att jag skulle byta efternamn till min mammas förra efternamn men jag har ju varit så in i helsike lat så det har ju blivit gjort. Och Lowe ska ju ha det efternamnet, frågan är om han får heta det innan jag heter det, i och med att mitt namnbyte tar 3 månader och då är han ju 6 månader nästan... Hmmm. I alla fall kommer han att heta Lowe Mattias Nathaniel Dahlström. Och sen "måste" jag skicka in papprena om bostadsbidrag, vilket är jobbigt krångligt. Försäkringskassan är inte till för att göra det enkelt för en iallafall. Vägen till lätthet är åtminstone krånglig!


Jaa och ikväll ska jag ju på handledarutbildning, sån där kurs man måste gå för att få övningköra. 3,5 timma! Första gången Lowe och Mick blir ensamma så länge. Första gången JAG är ifrån Lowe så länge. Jag fick ju nästan seperationsångest när jag skulle gå och handla igår, 1 timma! Huh hur ska detta gå.. Har iallafall pumpat ut till honom, hoppas att han accepterar flaska. Annars är det inte så farligt ändå, han äter ju mycket mycket mer sällan nu så 4 timmar utan mat ska inte vara några problem. Mer tryggheten att det finns mat..


Imorgon blir det BVC för kontroll, vägning, mätning, det gamla vanliga. Han lär va en riktig tungviktare nu min lilla tjockis :)


Var ett tag sen jag la ut bilder på Lowe så här kommer några!


Ja. Man får ha linnet så där när man går hemma och bara slänger in juverna i all hast...

Lite strandmys <3

Och lite morronmys till frukosten :)



Av Jacquline - 5 juli 2010 10:08

Den 20 December 2012 kommer jag sitta och gråta som ett litet barn, ångest ångest. Lev dagen som om den vore den sista! Snacka om att jag ska göra! Även om jag inte tror på det.. eller.. lite. Jag har aldrig fattat varför alla snackar om att jorden skulle gå under 2012, trodde det var rent påhitt efter filmen 2012. Sen var det någon grupp på facebook som diskuterade det så IDAG kollade jag upp det, och det finns ju vetenskapliga förklaringar till att jorden faktiskt med ganska stor sannorlikhet kan gå under 21 december 2012, då alla planeter hamnar i rak linje med solen och då finns det nån liten planet som heter Nibiru som kommer hamna mellan solen och jorden. Tydligen är det i princip kört för jordens befolkning då eftersom det orsakar enorma naturkatastrofer. 2/3 av befolkningen kommer dö. Sen kommer yttligare 2/3 dö av svält... Om jag fattat det rätt så kommer nord -och sydpolen att flyttas med hjälp av nån magnetism som uppstår. Vilket då i sin tur orsakar naturkatastrofer. Tjaaa fråga mig inte varför Nibiru skulle orsaka detta, jag orkade inte forska så långt, men det har väl kanske sin förklaring.


Jaja det är säkert bara massa larvigt tjafs men jag kommer då iallafall sitta och ha ångest den 20 December 2012, kom inte och påstå att jag är ensam om de! ;) Så macho är ni väl ändå inte ^^ Jag hinner bli 19 iallafall, trevligt de!

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards