TvåBlirTre

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Jacquline - 6 juli 2010 11:04

Haha sitter och kollar på felsms.com, kan roa i timmar alltså! Skadeglädje är grejjer det! :)


Väntar mest på att tiden ska gå så jag kan börja gå ner mot BVC med Lowe, har tid där 14, så är väl ett tag till visserligen. Springer massa byggare här inne som vanligt, man känner sig så instängd, uscha. Men men dem ska ju bara göra fint. Fasaden på lägenheterna byts ut och fönster, dörrar, allt.. Vi hade världens kassaste fönster, skulle dem va öppna så fick man sätta massa grejjer imellan, fanns lixom inga hakar? Så av någon underlig andlendning fick jag för mig att dem skulle mordenisera huset lite och utrusta de nya fönstrena med hakar, spakar..Men nej på pricken likadana fönster... hallao?? snackar vi ekonomibygge eller snackar vi ekonomibygge? Ne inte för att jag klagar men jag tyckte bara att det lät som en smart idee att ha fönster man kan öppna... fel av mig, fel av mig. Inte nog med det så är dem som jobbar inte en dag över 15 och deras armar är som mitt pekfinger. Men det är väl trevligt att man slipper plocka jordgubbar nu förtiden tycker ja :)


Jaja var som sagt på körkortskurs igår, var en grymt bra ledare eller lärare eller vad det nu var så kursen var bra iallafall. Nu är det bara synkontroll och massa tjaffs kvar sen såå. Fast jag vet redan att synkontrollen inte kommer bli godkänd, har ursel syn! Lowe tog flaskan iallafall, sen hade han väl skrikit 3 timmar i sträck men vem förstår inte det då? Vara utan mamma såå länge? Klart man skriker ;) Well well nu sitter han i bärselen och sover, suger på sin underläpp... Ska nog ta och göra lite våfflor nu. Puss & Hej!

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards