TvåBlirTre

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Jacquline - 2 juli 2010 23:12

Såå nu är Lowes nya vagn beställd :) En Avanti Moving Light 2010. Egentligen är han väl ett par månader för ung men det är fullt liggläge och man kan fälla upp fotstödet så tror de ska gå utmärkt redan nu, plus att min lilla "ha koll på läget prins" kan halvsitta och kika in världen lite bättre när han är vaken.

För övrigt har dagen varit ganska lugn, min mormor och hennes.....?......?...... ogifta man, kom ner från Sundsvall för att vara här i 1 vecka så gick dit med Lowe en vända på eftermiddagen och åt kina mat, sen hem igen. Köpte en pump påvägen hem så Mick kan ge Lowe mat när jag ska på sån körkortskurs på måndag. Minst sagt läskig upplevelse alltså, huuuh! För det första.. hur långa o smala kan bröst bli?? För de andra känslan.. känslan av... ja.. vet inte. Inte är det nått som jag frivilligt kommer sätta mig och sysselsätta mig med om dagarna i alla fall!


Sen satt jag mig och kolla på Så som himlen. Insåg att jag var för ung för att ha vett att bli berörd förra gången jag såg den.. blir ju helt gråtfärdig! Och nu ska jag krypa ner i sängen, Lowe ligger så gott och snusar i knäet. I ett sånt här tillfälle skulle han säkert acceptera vaggan men vet ni va.. det får han inte!! Han ska ligga och kramas med sin mamma. Gud så tomt att vara utan honom på natten, jag kommer ge honom en säng först när han fyller 12 år.. Hehe nej skojja men jag kommer nog ha mer seperationsångest än honom. Min skruttälskling!!! <3

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards