TvåBlirTre

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Jacquline - 19 juli 2010 18:02

Nu har det varit en sån där helg igen som jag varit så där mega mega urursel på att uppdatera. Men det har inte hänt nå vidare roliga saker, bara nyttiga. Riktig tvätt och städhelg, och trots det är det 4 maskiner som inte hann tvättas och lägenheten ser förjävlig ut, SUCK!


Jaja idag har jag och Lowe varit hos mamma och hälsat på, åkt vagn!!! Så skoj, Lowe skrattar nästan så han tappar andan... Eller hur... Det har nästan gått till den gränsen att det känns som om han kommer få men för livet av att åka vagn. Jag hade honom i selen påvägen dit men hem orkade jag inte, tar trots allt 40 minuter. han gallskriker, ser helt förskräckt och panikslagen ut och när man tar upp honom går det knappt att lugna honom. Det är jättehemskt!!!!!  Förrut kunde han ju somna efter typ 20-30 minuter men det går inte längre. Panik. Panik. Panik. Jag vet inte hur jag ska bära mig åt, han beter sig som om han slått sig och har jätteont. Många säger "Han får ju vänja sig". Jag vet inte om jag tror det handlar om det alltså.. Jag ger upp, det får bli bärsele, tills min älskling kan sitta.. Jaaao jobbigt är det, att känna ångest varenda gång man ska gå ut och skita i att gå ut och sitter hemma istället bara för att han tycker det är så hemskt. Men vem vill utsäta sitt barn för panik? Inte jag, går med sten i hjärtat och gråten i halsen.


Men nu blir det mys med min lillprins älsklings gullunge :) Puss på er!

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards