TvåBlirTre

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Jacquline - 28 juli 2010 20:38

Så nu har min duktiga prins blivit vaccinerad, han fick till ett litet tjut men sen blev han tyst när jag tog upp honom. Jag ville dock inte se så jag gick där i från, började ju nästan gråta av att gå in i rummet haha, jag är lite larvig men sprutor är inte min grej och när mitt lilla hjärta var tvungen att utsättas för det blev det ju ännu värre!! Annars så växer han i alla fall jättebra, superskönt att amningen fungerar så man slipper massa ersättning :)


Vikt nu: 5940 g   -   Vikt vid födsel: 3015 g

Längd nu: 63 cm   -    Längd vid födsel: 50 cm

Huvudomfång nu: 41,7   -   Huvudomfång vid födsel: 33 cm


Och sen! Vet ni va... Jag duger, min syn är alldeles tillräcklig, hah! Jag är så glad, nu ska det köras :)


      

TV är kanonbra grejer tycker Lowe :) Hann både göra frukost, duscha, sminka mig. Han satt bara och snacka med gubbarna på tv:n. Sötplopp!

Det var inge skoj med varken vagn eller bärsele i morse så vi tog en paus i gräset under ett träd i skuggan. Det var oxå kanonbra grejer enligt Lowe ^^

Av Jacquline - 28 juli 2010 10:37

Hej igen!! Jag och Lowe har varit hos pappa några dagar, där av min kassa uppdatering. Har inte mått nå vidare bra så har inte haft någon ork.


Idag ska iallafall Lowe till BVC och få sin 3 månadersvaccin, usch hoppas att han inte blir allt för förtvivlad :( Lilla älskling! Sen ska jag göra ett nytt försök med synundersökningen, hon hade ju semester förra veckan när jag var in.


Har förresten fått bilderna som Ottilia tog på Lowe så här får ni en uppsjö av bilder på min prins!

          

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards