TvåBlirTre

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Jacquline - 7 juli 2010 15:13

Klockan är halv 4, Mick slutar snart jobba och jag har inte ens borstat håret. Livet är gott ibland! Bara varit hemma med min lille skrutt och myyst, vilket vi fortsätter med resten av dagen oxå! ;)

      



Av Jacquline - 7 juli 2010 11:17

Fräschade upp min blogg lite, inte för att jag blev så väldans nöjd men nu orkar ja inte fippla med det mer. Får fixa till dem där små störande detaljerna senare :) Annars gör jag inte så mycket, Lowe ligger på mitt bröst och sover, Ville(katten) ligger i knäet och sover, Snus(katten) kryper omkring på knä och hoppas på att inte byggarna ska ta honom, Mick jobbar. Det är vad vår lilla familj sysslar med :)


Var ju på BVC med Lowe igår, allt såg bra ut och han växer jättebra! Väger nu 5420 gram och är 61 cm lång! För 3 veckor sedan vägde han 4800 och var 58 lång. Tänk om man själv hade växt i den hastigheten! Då ni, då kanske jag hade vart normalstor ;) Ne jag tycker inte att jag är såå himla liten, men alla andra verkar se mig som en liten pygme. Kom ihåg när jag träffade en av Micks kompisar första gången. Satt först i soffan sen när jag reste mig var hans första reaktion "Oj.. så liten...". Hmm okej, man tackar! Jag är faktiskt 162 ståtliga cm! Det är bara 3 cm under medelkvinnan, så bara tyst med er ;)

    

Ville

Snus


Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards