TvåBlirTre

Direktlänk till inlägg 5 juli 2010

21/12- 2012

Av Jacquline - 5 juli 2010 10:08

Den 20 December 2012 kommer jag sitta och gråta som ett litet barn, ångest ångest. Lev dagen som om den vore den sista! Snacka om att jag ska göra! Även om jag inte tror på det.. eller.. lite. Jag har aldrig fattat varför alla snackar om att jorden skulle gå under 2012, trodde det var rent påhitt efter filmen 2012. Sen var det någon grupp på facebook som diskuterade det så IDAG kollade jag upp det, och det finns ju vetenskapliga förklaringar till att jorden faktiskt med ganska stor sannorlikhet kan gå under 21 december 2012, då alla planeter hamnar i rak linje med solen och då finns det nån liten planet som heter Nibiru som kommer hamna mellan solen och jorden. Tydligen är det i princip kört för jordens befolkning då eftersom det orsakar enorma naturkatastrofer. 2/3 av befolkningen kommer dö. Sen kommer yttligare 2/3 dö av svält... Om jag fattat det rätt så kommer nord -och sydpolen att flyttas med hjälp av nån magnetism som uppstår. Vilket då i sin tur orsakar naturkatastrofer. Tjaaa fråga mig inte varför Nibiru skulle orsaka detta, jag orkade inte forska så långt, men det har väl kanske sin förklaring.


Jaja det är säkert bara massa larvigt tjafs men jag kommer då iallafall sitta och ha ångest den 20 December 2012, kom inte och påstå att jag är ensam om de! ;) Så macho är ni väl ändå inte ^^ Jag hinner bli 19 iallafall, trevligt de!

 
 
CamillaFredrika

CamillaFredrika

5 juli 2010 13:38

söt bebis, och fin blogg! :)

http://camillafredrika.blogg.se

 
Erika - Miliam & Miltons mamma

Erika - Miliam & Miltons mamma

7 juli 2010 11:53

Jag trodde ganska starkt på det där, men sen skickade någon en länk till mig om det, då blev jag genast mycket mycket lugnare och är nästan säker på att det inte händer =)

http://eriikabjoorkman.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacquline - 6 augusti 2010 23:23

Framöver så kommer jag att skriva på http://mammatilllowe.blogg.se istället, hoppas ni fortsätter att läsa!!! :D<3 ...

Av Jacquline - 29 juli 2010 19:46

Jaha då rinner tårarna igen.... men det får bli så här nu, jag orkar inte kämpa mer, tyvärr. Det är väl ingen hemlighet och i morgon vet alla ändå. Jag och Lowe kommer flytta till pappa tills de att jag och Lowe hittar en egen lägenhet. Självklart ho...

Av Jacquline - 29 juli 2010 10:55

Oh vilken kreativ morgon :) Gick upp klockan 8 efter att ha legat och snackat med min lilla prins i sängen någon timma. Insåg att det inte fanns nått att äta till frukost så tänkte baka scones. Insåg att det varken fanns mjölk eller smör så sprang bo...

Av Jacquline - 28 juli 2010 20:38

Så nu har min duktiga prins blivit vaccinerad, han fick till ett litet tjut men sen blev han tyst när jag tog upp honom. Jag ville dock inte se så jag gick där i från, började ju nästan gråta av att gå in i rummet haha, jag är lite larvig men sprutor...

Av Jacquline - 28 juli 2010 10:37

Hej igen!! Jag och Lowe har varit hos pappa några dagar, där av min kassa uppdatering. Har inte mått nå vidare bra så har inte haft någon ork. Idag ska iallafall Lowe till BVC och få sin 3 månadersvaccin, usch hoppas att han inte blir allt för f...

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards