TvåBlirTre

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Jacquline - 4 januari 2010 19:50

Sitter och kollar på Dagens man haha, typiskt ett sånt kasst program som jag fastnar för. Gjort mig

skål med massa gott, haha ser de inte underbart ut? :D HALLON!! blodapelsin och vindruvor, namnam! när man väl äter det förstår jag inte varför jag sitter och trycker i mig massa godis, 100 gånger godare med hallon och blodapelsin :P


Nehe, nu ska och min hickande lilla prins gå och lägga oss och kolla på film, A love song for Bobby long, jag fattar inte hur jag lyckats glömma den filmen. Jag har sätt den typ 5 gånger och jag tröttnar aldrig, jag fullständigt älskar den filmen!! Vet inte varför men den är så mysig och äkta och fin :) Med massa budskap. Handlar om en tjej i 20 årsåldern vars mamma dör, hon kollar då upp nått hus som tillhör mamman och där bor 2 alkoholiserade svin till män men hon har ingenstans att ta vägen så hon får bo där med dem. Tillslut upptäcker hon att en av männen är hennes pappa som hon aldrig haft kontakt med. Sen tänker jag inte säga mer om det är någon som kommer se den ^^  


Puss och God natt på er gott folk!






Av Jacquline - 4 januari 2010 14:23

Hej på er! Härlig och slapp dag idag, blir nog bara hemma och tar de lugnt. Har kollat upp lite med försäkringskassan idag om bostadsbidrag och grejer, glädjande besked!! Här har vi suttit och letat lägenheter för en billig peng så får man veta att en lägenhet för 2000 mer än vi hade tänkt oss kostar i princip lika mycket eftersom bostadsbidraget blir högre. Där blev hjärtat ännu lite lättare :) Halmstad är onödigt dyrt och bo i jag förstår verkligen inte varför, som jag alltid sagt, staden lider av nått slags storstadskomplex..

Var nåra veckor sen ni fick en magbild nu så här kommer lite uppdatering, växer stadigt haha :D.. ska till barnmorskan i morgon så får se lite mer ingående om allt ser lika bra ut som förra gången. Det känns väldigt bra iallafall. Får lita på min kvinnliga istinkt ^^ Jag har fått massa såna där funderingar, tänk om det är en flicka. Absolut inget negativt med det, det spelar mig ingen roll, huvudsaken är att det är en frisk liten knodd som kommer. Men va himla chockad man kommer bli om det visar sig att det är en flicka, man ställer ju in hjärnan totalt på att det är en liten pojke. Jag var ju på mitt rutin ultraljud ganska tidigt, vecka 16+1 eller nått sånt och då ville dem påstå att det var en pojke och visade men sen har jag läst att det bara är typ 60 % säkert med ultraljud innan vecka 20. De som ser ut som en snopp kan lika gärna vara klitoris eftersom allt är så outväcklat då. Äääsch jag vet inte, alla som gissat har gissat på pojke och jag trodde det var en pojke ända sen jag fick plusset så varför tänka så himla mycket. :P Någon läsare här med erfarenhet kanske? Har ni kollat könet på era barn, var de isåfall rätt/fel? :P  


Nu ska jag sluta fundera och ta och mätta min mage :) Puss Puss

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards