TvåBlirTre

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Jacquline - 13 januari 2010 19:33

Usch jag börjar gå mot mammas fotspår känner jag, hon snackar alltid om hur hemskt hon tyckte ägg var när hon väntade mig. Upptäckte för någon månad sen när jag åt ägg att det luktade lite annorlunda men idag när jag öppnade kylskåpet hade mamma lagt ett skalat ägg där, asså stanken var brutal haha, jag var tvungen att springa till toaletten och spy! Hemskt!! Hur kan kan sinnena förändras så himla mycket, ägg är ju gott.. var gott! Jag tänker inte testa, mest fruktansvärda lukt jag vart med om..


Jag bara älskar den där kollektionen "älskling, sötnos, gullunge", hela kollektionen ska han ha! hehe ne..men nästan ;) Urgulliga är dem ju!



Puss på er! Nu ska jag gå och gosa ner mig i soffan!  

Av Jacquline - 13 januari 2010 14:47

Hej på er :) Kom nyss hem från skolan, inge vidare skoj dag. Sov hos Mick i natt och eftersom han bor i landet ingenstans så får man kliva upp halv 6 när man är där, de är varken behagligt eller mänskligt. Igår var jag på sån där ung mamma grupp igen, var 10 veckor sen jag var där sist eftersom det kommit massa annat imellan, hade hänt en del med magarna, vissa större o andra borta :) gud vad man längtar när man ser de där småknoddarna på bara några veckor/dagar, så söta och mysiga.. tycker jag nu när min ligger i en ljudisolerad mage ;) Det är redan populärt att hålla mamma vaken om nätterna genom att sparka på revben och blåsa, är väl bara en förberedelse kan jag tänka mig.. Nu ska jag i alla fall försöka komma iväg på de flesta mötena framöver, är nog nyttigt med lite bekantskaper i samma situation och ålder.


Idag har jag iallafall fått tag på min mentor och snackat lite med honom om mina planer framöver, blev lite ändrade planer dock, till det bättre känns det som. Vi kom fram till att jag skulle gå hem nu efter påsklovet (såvida inte lillprinsen har planer för att komma ut tidigare). Sen ska jag fortsätta i samma klass iallafall i augusti fast jag ska bara läsa typ hälften av kurserna som mina andra klasskompisar läser och bara vara i skolan när det är absolut nödvändigt, typ 2 dagar i veckan och sen göra resten hemma. Så enligt planerna tar jag studenten med min nuvarande klass men troligen får jag ändå påbörja ett 4e år då jag bara läser såna strökurser som jag missat lite här och var, så jag börjar inte i någon ny klass, hoppar bara in på olika lektioner som jag missat helt enkelt. Allt är inte helt klart än, han skulle planera in nått möte med alla lärare jag har och sånt men nått i den stilen ser det ut att bli. Jag tycker det låter bra :)


Ne nu ska jag ta tag i packningen, bara 2 veckor kvar till flytt nu och jag har lyckats packa 1 låda..


Kiss & Hugs

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards