TvåBlirTre

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Jacquline - 18 januari 2010 17:35

I mitt huvud så skulle jag fått himla mycket gjort idag.. jag kan meddela att mina planer sprack, i vanlig ordning. Man kommer hem, sätter sig i soffan och pustar ut, äter nått, fastnar och vipps är klockan alldeles för mycket för att göra det som behövs. Jaja, ingen panik, bara min hjärna som hade blivit mer befriad. Vart hos kuratorn idag iallafall och befriat hjärnan från all min irritanion och ilska mot omvärlden haha. Sånt man får leva med när man väljer yrket, egentligen har jag ingen anledning att vara irriterad på någon men som sagt.. Men nu är jag glad igen :) Lill prinsen ligger och sparkar, då får man nått konstigt lyckorus. Känns lite som om han lugnat ner sig de senaste dagarna dock, känns inte alls lika ofta, eller iallafall har rörelserna ändrat karaktär, inga direkt såna tydliga sparkar, känner bara att han bökar och buffrar runt, börjar bli mindre utrymme att leva runt i kanske.. Jag är ingen expert så jag vet inte, men inget som oroar mig i alla fall, han rör sig det är väl huvudsaken :)


Men nu ska jag ta och äta lite, Puss & Kram

Av Jacquline - 18 januari 2010 08:16

God morgon :) Sitter här och väntar på att nån HFAB-snubbe ska komma och fixa upp våra toalettdörr, den har gått i baklås. Jag förstår inte riktigt hur en dörr som inte är låst kan gå i baklås? Den enda som är på insidan är min katt som vi brukar stänga in där när han ska äta för att inte den andra hånga lilla katten ska sno maten från honom hehe. Men en katt kan inte låsa dörrar.. Ne de där gick över mitt förstånd, jag har fått för mig att man måste låsa en dörr för att bli inlåst men så var det tydliget inte. För övrigt hade jag varit väldigt tacksam om han hade tänkt komma väldigt snart efter som ALLA mina rena byxor är där inne och sen är jag inte jätte pigg på att gå till skolan osminkad. En osminkad Jacquline i pyjamasbyxor, kan bli succe! Jaja, tålamod.... Det är dock inte det jag varit mest utrustad med denna helgen, bara varit tjurig och irriterat mig på allt och alla. Och de har älsklingen fått stå ut med, helt otroligt. Om jag hade varit honom så hade inte jag haft några problem med att stypa mig själv.. alltså inte att han ska strypa sig själv.. menar att han borde strypa mig. Konstig formulering jag fick till där, menmen nu ska gå och käka frukost och hoppas på att det kommer nån snäll själ och öppnar toan åt mig :P


PussPuss!

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards