TvåBlirTre

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Jacquline - 3 januari 2010 08:14

Hej på er! Nu är man tillbaka till ett nytt och fräsht år ;) Blivit lite körigt med bloggandet efter nyår men nu är jag tillbaka. Blev jobb igår 7 timmar stående igen, fast inte lika jobbigt igår. Natten blev värre när man vakna 5 gånger av att vaderna krampade ihop tills de blev små som russin.. stenhårda russin med lite mer spänst i dock, ajajaj..ingen behaglig känsla. Jaja ska jobba idag med och nästan hela nästa vecka oxå, behövs för ekonomin. Kommer en behaglig lön där i slutet av februari då den kan behövas som bäst. Och då är mina vadkramper som bortblåst ur minnet..


Well well, nyår kunde inte ha blivit bättre för min del. Var hemma med älsklingen, gjorde potatisgratäng och kyckling fylld med vitlöksost, mycke lyckat :) och sen efterrätt och godis till det, som vanligt äter man dubbelt så mycket som man orkar på nyår. Sen blev det bara bad och mys fram till 12-slaget då vi gick ut på balkongen och kolla på raketer. Balkongen känns vääldigt behaglig för mig, haha. Minns förra året när vi gick ner på stan och kollade, skaka som ett asplöv och försökte nästan krypa in i Mick. Haha ne balkongen duger bra, fast det är väldigt mysigt att gå ner på stan ändå :)

 

   Nu ska jag ta och och kila in i duschen, ha de bra så länge! Puss!

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards