TvåBlirTre

Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

Skräckinjagande föreställningar

Av Jacquline - 24 januari 2010 22:16

Hej på er! Kom nyss hem från jobbet, härligt härligt. jobb hela helgen, där min andledning till min ursla uppdatering, blir lite stressigt att hinna med då. Sinnessjukt mycket folk som går på bio nu asså! Fattar inte de, men bättre det för då har man att göra så tiden går :) Förresten så har vi fått lägenhet nu, skrev ju förra gången att vi skulle kolla på en men det blev en annan. En lagom stor 3:a, med rimlig hyra. inflyttning 1 april! Underbart!!! Livet flyter på rätt bra tycker jag :) En underbar pojkvän, en liten prins i magen, lägenhet, smidig lösning med skolan och jobb! Vad mer finns att önska för tillfället? Kanske att tiden går lite snabbare så min lilla knodd kan kika ut, men den som väntar på nått gott väntar väl aldrig för länge. Men längtar fruktansvärt mycket till mitt lilla hjärta, prins, undrverk, skatt kommer ut. Min lilla Love! :D Men jag har börjat få massa skräckinjagade bilder av hur förlossningen kommer gå till haha, inte under förlossningen men innan. Jag är livrädd för att Mick typ nyss börjat jobba och att vattnet nyss gått och jag åker in på förlossningen och måste göra akut kejsarsnitt eller nått haha. och eftersom han inte får ha telefon på jobbet så upptäcker han det när bebisen är typ 5 timmar gammal. Eller att Mick är på krogen och jag helt plötsligt ska föda och Mick är stenfull och får inte komma in på förlossningen förrän typ 5 timmar. Hur kul skulle de va? Ne jag har så fjantiga bilder i huvvet, men i april kommer jag med säkerhet sitta som ett plåster på honom... troligen ett sånt plåster man får på sjukhuset, en sån där tejpbit som irriterar och kliar så förbannat. och som har sånt superklister som fastnar i håret så svider det satan när man ska rycka bort det...


Ne, nu ska jag äta lite glass och maränger och dricka lite te innan jag beger mig till sängs :) Puss & Godnatt!<3

 
 
Anna

Anna

24 januari 2010 23:46

HAHA bilden av mick som inte får komma in på förlossningen är ju klockren. Det är nog mest troligt :) :P

http://trasssliigt.blogg.se

 
sanna

sanna

25 januari 2010 12:05

Vi bestämde tillsammans att han inte skulle "ut" något när det var 1 månad kvar till sonen skulle födas :) Ville ju inte att han skulle vara onykter och missa föslossningen ^^

http://leosmamma.blogg.se

 
Idaho

Idaho

25 januari 2010 21:07

Jag tycker att det är så kul att ni håller ihop, du och din pojkvän. Många killar drar ju bara de får veta att tjejen är gravid. Ni verkar ha hur mysigt som helst ihop. Verkligen extraordinärt! Hoppas allting går bra:D

http://www.idaho.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacquline - 6 augusti 2010 23:23

Framöver så kommer jag att skriva på http://mammatilllowe.blogg.se istället, hoppas ni fortsätter att läsa!!! :D<3 ...

Av Jacquline - 29 juli 2010 19:46

Jaha då rinner tårarna igen.... men det får bli så här nu, jag orkar inte kämpa mer, tyvärr. Det är väl ingen hemlighet och i morgon vet alla ändå. Jag och Lowe kommer flytta till pappa tills de att jag och Lowe hittar en egen lägenhet. Självklart ho...

Av Jacquline - 29 juli 2010 10:55

Oh vilken kreativ morgon :) Gick upp klockan 8 efter att ha legat och snackat med min lilla prins i sängen någon timma. Insåg att det inte fanns nått att äta till frukost så tänkte baka scones. Insåg att det varken fanns mjölk eller smör så sprang bo...

Av Jacquline - 28 juli 2010 20:38

Så nu har min duktiga prins blivit vaccinerad, han fick till ett litet tjut men sen blev han tyst när jag tog upp honom. Jag ville dock inte se så jag gick där i från, började ju nästan gråta av att gå in i rummet haha, jag är lite larvig men sprutor...

Av Jacquline - 28 juli 2010 10:37

Hej igen!! Jag och Lowe har varit hos pappa några dagar, där av min kassa uppdatering. Har inte mått nå vidare bra så har inte haft någon ork. Idag ska iallafall Lowe till BVC och få sin 3 månadersvaccin, usch hoppas att han inte blir allt för f...

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards