TvåBlirTre

Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Smärtsam natt

Av Jacquline - 19 april 2010 08:45

Minst sagt dåligt med sömn i natt, men det tackar vi för, bara kör på! Smärta var det jag bad om ;) Jaja började i gårkväll med massa smärtsamma värkar. Efter någon timma sms:ade jag Mick och bad honom komma hem sen gick jag på toa och hade telefonen i vardagsrummet och när man kommer ut där ifrån kommer polisen med blåljus på parkeringen ^^ Verkade dock funka att säga att man hade en tjej i 9:e månaden hemma med värkar, så slapp böter iallafall. Övertur där :) Ringde iallafall till förlossningen och rådfråga när det va 5-7 minuter mellan värkarna och hon sa att jag fick komma upp om jag ville men det var egentligen lite långt mellanrum så jag skulle lägga mig i ett bad och se om det hjälpte så älskling gick och tappa upp ett gott bad åt mig och det lugnade ned sig rejält så där efter slockna jag :) Vaknade iallafall runt 4 på natten igen av ännu kraftigare värkar så Mick gick upp och tappa upp ett bad till och fixade en termos te till mig <3 Där i låg jag till klockan halv 6 tydligen och Mick satt bara tålmodigt brevid och gjorde mig sällskap, hihi :)


Tyvärr verkar det som det lugnat ned sig nu, spänner i magen som mensvärk men inte mer än så :( Får väl köra på en rask promenad till barnmorskan i eftermiddag och hoppas på det bästa ;) Men nu ska jag slänga mig i soffan med en kopp te och bara taa det lugnt ett tag! Kram och Puss!!

 
 
Ewe

Ewe

19 april 2010 09:15

Vilken gullig pojkvän du har (A), det är nära nu, förlossning snart? :)

http://www.ewelinas.bloggagratis.se

 
maja

maja

19 april 2010 10:37

gud vad spännande! nu är det nära:D lycka till med allting :)

http://mmlilieqvist.blogg.se

 
Ingen bild

hejsvej

19 april 2010 12:15

Lycka till du är så modig ! :)

 
Ida

Ida

19 april 2010 13:12

Känns upprepande, men jag säger; Lycka till! jag också :D

http://www.idaho.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacquline - 6 augusti 2010 23:23

Framöver så kommer jag att skriva på http://mammatilllowe.blogg.se istället, hoppas ni fortsätter att läsa!!! :D<3 ...

Av Jacquline - 29 juli 2010 19:46

Jaha då rinner tårarna igen.... men det får bli så här nu, jag orkar inte kämpa mer, tyvärr. Det är väl ingen hemlighet och i morgon vet alla ändå. Jag och Lowe kommer flytta till pappa tills de att jag och Lowe hittar en egen lägenhet. Självklart ho...

Av Jacquline - 29 juli 2010 10:55

Oh vilken kreativ morgon :) Gick upp klockan 8 efter att ha legat och snackat med min lilla prins i sängen någon timma. Insåg att det inte fanns nått att äta till frukost så tänkte baka scones. Insåg att det varken fanns mjölk eller smör så sprang bo...

Av Jacquline - 28 juli 2010 20:38

Så nu har min duktiga prins blivit vaccinerad, han fick till ett litet tjut men sen blev han tyst när jag tog upp honom. Jag ville dock inte se så jag gick där i från, började ju nästan gråta av att gå in i rummet haha, jag är lite larvig men sprutor...

Av Jacquline - 28 juli 2010 10:37

Hej igen!! Jag och Lowe har varit hos pappa några dagar, där av min kassa uppdatering. Har inte mått nå vidare bra så har inte haft någon ork. Idag ska iallafall Lowe till BVC och få sin 3 månadersvaccin, usch hoppas att han inte blir allt för f...

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards