TvåBlirTre

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Jacquline - 10 april 2010 19:30

Nee gud va segt här är :/ Därför tänkte jag köra en riktig "gravid-bloggs klassiker" ;) Gissa datum! När tror ni Liten har planer att kika ut? Beräknat datum är 29 April, så nu är det bara att gissa på, så listan blir ifylld! :D Själv tror jag han kommer och skriker in våren med oss på valborgsmässoafton ;)


Gissningar:

Mamma: 13/4

Lina: 15/4

Nathalie: 18/4

Sarah B: 20/4

Rebecca: 23/4

Oskar: 26/4

Lisa: 26/4

Sara L: 28/4

Sandra: 29/4

Jag: 30/4

Marlene: 30/4

Sofie: 1/5

Lior: 1/5

Mick: 2/5

Ida: 2/5

Robin: 5/5

Ewelina: 6/5

  

Av Jacquline - 10 april 2010 18:21

Långtråkig dag :( Inte gjort så mycket vettigt alls, vart hos pappa och hämtat en ljusstake som ska vara i hallen och en massa bebisprylar som jag hade när jag var liten, typ leksaker, böcker och lite tavlor med disneymotiv som vi tänkt sätta upp i lill-prinsens rum, ska bara måla om ramarna till ljusblått :) Annars bara varit hemma, vi la oss i sängen och kolla på avatar, jag har redan sätt den men inte Mick men han somna så jag smet där i från, där slapp jag se den en gång till, vilken tur man har ;) På dataskärm dessutom, en 3 timmar lång film, den är bra men om den är såå himla bra som alla vill påstå vet jag inte om jag vill hålla med om riktigt. Den är mäktig, men de krävs mer för att en film ska bli mäktig på en dataskärm.


Jepps jepps, det var allt för denna dagen och i kväll blir det bara mys i soffan, härligt värre! Lovet snart slut oxå, egentligen är det meningen att jag ska vara hemma nu efter lovet men jag funderar på att gå en vecka till. Jag kommer att krypa på väggarna av att sitta här hemma ensam hela dagarna. Och tänka, analysera, måla upp stora skräckbilder om förlossningar och bli allmänt knäpp i huvudet, inte bra! Kommer att sluta som inlåst. Ne vi får se, går nog en vecka sen stannar jag hemma, är bara 10 dagar kvar då och känner inte så mycket för att stå där med vatten rinnandes längs benen. Stämningen kan bli lite... stel.


Men nu ska jag ta och diska eller göra något annat vettigt. Puss och hej!

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards