TvåBlirTre

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Jacquline - 14 april 2010 12:06

Så, pratat med läkaren och bölden var vad han trodde, en bakterie från katten. Eftersom den blir värre så skrev han ut pencilin som jag ska äta i en vecka nu sen tillbaka på onsdag för att se om det blivit bättre. Får hoppas på det, har börjat stråla upp vid tinningen och ner i nacken när jag vrider huvudet. Kommer antadligen åt någon nerv eller nått. Jaja nu ska jag promenera till affären och handla lite mat, börjar tryta i kylskåpet! Kanske får ta långrundan så jag kommer åt ett apotek också i och för sig, ju längre desto bättre ;)

"Promenader är ett annat vanligt råd. Förklaringen kan vara att det invändiga trycket från barnets huvud mot livmoderhalsen stimulerar frisättningen av oxytocin, vilket man tror kan sätta igång förlossningen. Om barnet inte är fixerat eller ligger högt upp i bäckenet kan promenaderna också göra att barnet lägger sig i ett bättre läge vilket ökar sannolikheten för att förlossningen ska starta av sig själv."

Låter utmärkt! ;) Kram & Puss

  


Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards