TvåBlirTre

Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

Älskade barn vad Jag älskar Dig!

Av Jacquline - 25 maj 2010 22:43

Älskade barn vad jag är stolt över att vara din mamma. Du är det vackraste jag någonsin har sätt! Känslan första gången jag såg dig när du kom upp på mitt bröst är helt obeskrivlig men för varje dag som går så blir den känslan bara starkare och starkare. Jag älskar dig oändligt mycket. Det är snart 1 månad sen du föddes, det har runnit många tårar ner för mina kinder under den tiden. Nätter utan sömn tär på ens psyke och tålamod. Du skriker och skriker och det finns inget jag kan göra, det är klart tårarna kommer. Jag vill ge dig det bästa och all kärlek jag har. Känslan av att inte räcka till när du är så där ledsen är så fruktansvärd. Det är inte alltid en dans på rosor. Men jag lär mig, för varje dag så kommer du och jag ett steg närmare varandra, vi känner varandra bättre och bättre. För varje dag som går så lär jag mig något nytt om dig, lär mig hur jag ska kunna trösta dig, lär mig ditt språk och försöker förstå vad det är du vill ha. Jag gör mitt allra bästa!


Vissa stunder är tunga, det finns inte längre något som heter egen tid, jag kan inte planera och bestämma hur min dag ska se ut. Det styr du, och det är klart du ska göra. Du är det vackraste och underbaraste världen har sätt. Men det är inte alltid lätt. Men varje gång du ligger där och tittar, spanar in världen, varenda gång du försöker få fram ljud men det ända som kommer här små pip och flaxande armar och ben, varenda gång du sover, varenda gång jag kan ge dig min tröst så känner jag att det är värt det. När jag kan trösta dig när du är ledsen så känner jag mig värdefull, behövd.. det är en stark känsla, som inte heller går att besriva. När du sover kan jag sitta i timmar och bara titta på dig, förundras över att du verkligen är min.. min älskade lilla prins! 


Du är det bästa jag har, jag kommer alltid göra mitt yttersta för att du ska få det så bra som möjligt, om det så skulle ta död på mig själv. Jag ska kämpa, jag ska ge dig all min kärlek, all min tröst och all min trygghet. Jag älskar Dig, Mitt älskade barn<3

  

 
 
Ingen bild

mamma

25 maj 2010 23:30

Så vet Du hur jag har det!!! O nu har jag fått en BONUS!!!! All min kärlek till ER

 
Mormor

Mormor

26 maj 2010 10:20

Så vackert du sätter dina känslor på pränt. Kramar om dig och Lowe.

http://tantgul60plus

 
Lina

Lina

26 maj 2010 18:55

Så underbrt och vackert! ;)
jag tycker att det är så himla roligt när nån som du inte "faller för grupptrycket" och SJÄLVKLART gör abort...
För mig är det liksom en självklarhet att behålla barnet om jag skulle bli gravid nu. Men tråkigt nog är det för de flesta självklart att bara kasta bort det liv de själva har varit med och skapat...
(inget illa menat mot er som kanske har gjort det!)
Jag är glad för din skull och skulle helt klart kunna tänka mig att följa din blogg ;D
KRAM / Lina

http://minsmyckesblogg.blogg.se

 
Isabel

Isabel

27 maj 2010 00:08

Så fint skrivet :)

http://aizah.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacquline - 6 augusti 2010 23:23

Framöver så kommer jag att skriva på http://mammatilllowe.blogg.se istället, hoppas ni fortsätter att läsa!!! :D<3 ...

Av Jacquline - 29 juli 2010 19:46

Jaha då rinner tårarna igen.... men det får bli så här nu, jag orkar inte kämpa mer, tyvärr. Det är väl ingen hemlighet och i morgon vet alla ändå. Jag och Lowe kommer flytta till pappa tills de att jag och Lowe hittar en egen lägenhet. Självklart ho...

Av Jacquline - 29 juli 2010 10:55

Oh vilken kreativ morgon :) Gick upp klockan 8 efter att ha legat och snackat med min lilla prins i sängen någon timma. Insåg att det inte fanns nått att äta till frukost så tänkte baka scones. Insåg att det varken fanns mjölk eller smör så sprang bo...

Av Jacquline - 28 juli 2010 20:38

Så nu har min duktiga prins blivit vaccinerad, han fick till ett litet tjut men sen blev han tyst när jag tog upp honom. Jag ville dock inte se så jag gick där i från, började ju nästan gråta av att gå in i rummet haha, jag är lite larvig men sprutor...

Av Jacquline - 28 juli 2010 10:37

Hej igen!! Jag och Lowe har varit hos pappa några dagar, där av min kassa uppdatering. Har inte mått nå vidare bra så har inte haft någon ork. Idag ska iallafall Lowe till BVC och få sin 3 månadersvaccin, usch hoppas att han inte blir allt för f...

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards